itavd1 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Nå har jeg fått et kjempeproblem med Outlook. Igår var det ei som lagga seg på pc-en, gikk inn på outlook, og mottok ca 15 mail. men ingen av de andre gamle mailene eller kontaktene lå der. Jeg skulle fikse det, logga meg bare av og på. Og vips, der forsvant de 15 mail som hun hadde fått i dag. Men resten var i orden. Hvor kan jeg finne disse 15 mail? Føler jeg har lett over alt. Har lagt til alle .pst filene jeg finner på maskinen og på brukeren på nettverket. men finner ikke de 15 mailene. Jeg tenkte ftw, de får bare purre på, det skjer nok ikke igjen. Men i dag skjedde det samme med en til på jobben. Noen som vet hvor jeg kan finne tilbake til disse 15 mailene? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Lokal profil vs roaming profile kanskje? Ved bruk av IMAP så ville du aldri opplevd problemet. Lenke til kommentar
itavd1 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Her går det i POP3. Er på veg over til Exchange. Filen som det skal lagres på ligger på nettverket i min mappe. Vi skal ikke lagre på c: pga når vi jobber hjemmefra/backup osv. Har du noen anelse om hvordan jeg kan finne disse tilbake? Lenke til kommentar
Tristan Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Høres ut som om du bare har knotet litt med instillingene i outlook. Der er det mulig å sette 'view' til bare å vise de e-postene som ikke er lest. ( da vil alle leste e-poster være usynlig ) På engelsk outlook 2007 så finner du det under view, current view. Lenke til kommentar
itavd1 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 been there done that. ikke 'no positivt kom frem av det. Andre forslag? Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det å lagre PST-filer på nettverk er vel generelt en dårlig ide. Har vært borti en del tilfeller der Outlook får diverse former for hikke av det. Lagre heller på lokal disk og installert PF Backup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå