Gefoss Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hvor og hvordan får man tak i Office mobile? Er dette standard på WM 6? Jeg har en Samsung i600 som etterhvert får en oppdatering til WM 6. Men dersom Office mobile ikke er standard på denne, vurderer jeg å skaffe meg program varen. Kikket på siden til Microsoft uten å bli mye klokere på hvordan og hvor man skaffer dette. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
mobill Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg kan desverre ikke hjelpe deg deg med noe svar på dette, men jeg er veldig nysjerrig på hvor fornøyd du er med telefonen din, siden jeg lurer på å kjøpe en slik selv. Har den noen svakheter du vil advare mot, eller er alt gull og grønne skoger? Lenke til kommentar
Xipil Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Hvor og hvordan får man tak i Office mobile? Er dette standard på WM 6? Jeg har en Samsung i600 som etterhvert får en oppdatering til WM 6. Men dersom Office mobile ikke er standard på denne, vurderer jeg å skaffe meg program varen. Kikket på siden til Microsoft uten å bli mye klokere på hvordan og hvor man skaffer dette. Noen som kan hjelpe? 9106792[/snapback] Det pleier å ligge i selve WM6. Snart kommer det vel en oppdatering fra microsoft sånn at det skal fungere med den nye officeen altså 2007. Da kommer det sikkert ut på sidene til microsoft som man kan laste det ned men, er ikke sikker på dette da. Lenke til kommentar
backup Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Office_Mobile Ja, Windows Office er standard i både wm5 og wm6. Ifølge linken planlegges "Windows Mobile 2007" sluppet 3. kvartal 2007 og kommer da som standard i wm6 og dessuten som gratis oppdatering av den "gamle" Office Mobile i wm5 og wm6. Lenke til kommentar
johan_august Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 fins det noen program som gjør at jeg kan regiere og opprette office filer på min hp ipaq 514? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 fins det noen program som gjør at jeg kan regiere og opprette office filer på min hp ipaq 514? 9181330[/snapback] Redigere skal gå ann, det funker hvertfall fint på min HTC S710 og HP sin 514 bruker jo samme operativsystem. Lenke til kommentar
johan_august Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 fins det noen program som gjør at jeg kan regiere og opprette office filer på min hp ipaq 514? 9181330[/snapback] Redigere skal gå ann, det funker hvertfall fint på min HTC S710 og HP sin 514 bruker jo samme operativsystem. 9185300[/snapback] er det standard i alle windows mobile 6 telefoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå