On1Musha Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 jeg å en kamerat krangler om hdmi er noe bra eller ikke.. jeg mener at det er døddorlig.. ikke vet jeg hvorfor.. står jo ikke noe spes på nettet om hdmi er bra eller ikke.. mens kameraten min sier det er HELT nytt. og kommer til å ta over markede for skjermkort... men det kan da ikke være mulig? var på dynga skjønner dere. vi leter etter en bra server pc... kameraten min har ca 40 pcer hjemme i mnd fra dynga som han får gratis av noen han kjenner der... sist så han en pc med hdmi grensersnitt og kan klikka da den pcen bli kjørt bort.. å han snakka om at hdmi var SÅÅÅÅ bra... men jeg tenkte siden den satt på en gammel pc så kan det jo UMULIG være noe bra... vi den er bra må han som har kasta den pcen være mongo.. jeje noen som har peil.. sånn at en av oss kan få rett/ikke rett Hdmi er: HELT nytt på markedet? eller gammelt på markedet? Bra? eller Dorlig? har i allefall forstått det slik at Hdmi er Lyd og bilde på en port... altså hdmi porten... bla bla... hehe Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 HDMI = DVI + lyd. Det er nok bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå