Debate Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Har kjørt dette siden i går kveld. Fungerer helt fint. Smertefri innstalering og veldig lett i bruk. Innstalasjonen gikk faktisk veldig raskt. Jeg kommer dog ikke på nett, da den ikke "finner" nettverkskortet mitt. Det skylles vel drivere, men gidder ikke innstalere det Men veldig kult og kunne teste ut de nye funksjonene i vista osv.. Skal uansett ha vista grunnet Directx10! Men jeg må si at overgangen fra XP blir deilig Endret 20. juli 2007 av Debate Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det er en VHD fil siemen . Komplett virtuell PC inkl ferdig installert OS + Office .9109233[/snapback] Jeg ser nå at Microsoft skriver det litt annerledes og at fila inkluderer Vista Enterprice. Det forklarer jo det meste. Beklager min bastante fremferd.9108361[/snapback] 9109591[/snapback] Hehe .. okay . Til sammenlikning har jeg to Windows XP PRO Virtual PC'er installert . Nummer 1 har en VHD fil på 3.4GB , og nummer 2 en VHD fil på 4.2GB . Ikke noe office installert - kun noe annet småtteri brukt i jobb sammenheng. Synes det er godt gjort av Microsoft at denne image fila er kun 2.5GB . Lenke til kommentar
knuto Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg håper det går å implementere noe a'la fontvelgeren som er i Office 07 i Oo. Kanskje fontveljaren, ja. Viss du er heldig. Men Microsoft har patent på det nye brukargrensesnittet til Office. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Jeg håper det går å implementere noe a'la fontvelgeren som er i Office 07 i Oo. Kanskje fontveljaren, ja. Viss du er heldig. Men Microsoft har patent på det nye brukargrensesnittet til Office. 9111621[/snapback] Hva er det som er så spesielt med fontvelgeren? Og hva er det med det nye brukergrensesnittet som er patentert? Det er selvsagt ikke lov å patentere et design eller en idé. Jeg fant særdeles lite nyskapende i GUIet da jeg testet Office 2007. Enkelte funksjoner er riktignok nye til å være i en kontorpakke, men tilsvarende har vært å finnes i andre typer programmer i årevis. Derfor er det ikke noe Microsoft har oppfunnet. Hvis noen sikter til denne popup-greia som som kommer fram når man markerer tekst, så er den kanskje ny i tekstbehandlingsprogrammer. Men hva annet er nytt? EDIT: De mest dustete patentene som er ute og går, gjelder bare i land som USA, hvor patentkontoret innvilger patenter på løpende bånd. Derfor null problen å lage programmer som "bryter" disse, så lenge de ikke markedsføres kommersiellt i USA. Endret 20. juli 2007 av Langbein Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg kommer dog ikke på nett, da den ikke "finner" nettverkskortet mitt.9110481[/snapback] Bruker du VirtualPC må du aktivere nettverket under "Settings". Noen som får Aero til å fungere? Lenke til kommentar
Debate Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Aero er følger ikke med i vista enterprise. Men takk for hjelpen med nettverkskort Endret 21. juli 2007 av Debate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå