Gå til innhold

Pris på Q6600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

prisene skal vist bli enda lavere, det eneste vi kan gjøre er å vente å se imorgen om det blir gitt ut noe info. Men trolig vill nok priskuttet på quad skje på mandag

Som xNINJA skriver er det plentig av tråder om akkuratt dette.

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på NetShopOSLO.no og NetShop.no? La merke til det nå; det er på NetShopOSLO den er bekreftet 25.juli.

Link: http://netshoposlo.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=52843

Netshop.no ligger i Sandefjord, Netshop Oslo ligger sjokkerende nok i Oslo.

9112399[/snapback]

Ja, men er det ikke same shit - different cow?

Burde ikke innkommingspunktet for de nye prosessorene være likt på de to stedene?

Lenke til kommentar

Nei, har ikke bestilt noe enda.

Trodde først at NetshopOSLO var sånn at du måtte komme å hente varene mens Netshop.no var onlinetjeneste ;p

Så de opererer som to utsagssteder altså? For da kan jeg jo likesågodt bestille fra Oslo-versjonen siden det ser ut som det er de som får den inn først.

Lenke til kommentar

Ja det kan du jo gjøre..Men jeg tror det vil komme samme greiene på sandefjord lageret snart også...forhåpentligvis..

Den E6850 er mye for pengene mener jeg..

En Quad kan jeg kjøpe senere når det kommer flere spill ut og programmer som støtter Quad..Ikke mye vits nå..

Jeg har fått kjøpt hovedkort og har denne cpuen bestilt og det eneste jeg mangler nå er ram..Men klarer nesten ikke å bestemme meg hvilket rambrikker jeg skal ha..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...