pizzafordi Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 hvor lenge skal vi vente? helt ubegripelig, eg bler sprø? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Tok et lite googlesøk nå, og det ser ut til at det kommer iløpet av neste år, uten å vite om det er helt riktig det jeg sier... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 hvor lenge skal vi vente?helt ubegripelig, eg bler sprø? 9106569[/snapback] ? Du må regne med litt tid mellom kortene... November... Lenke til kommentar
ducA Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 hvor lenge skal vi vente?helt ubegripelig, eg bler sprø? 9106569[/snapback] ? Du må regne med litt tid mellom kortene... November... 9106978[/snapback] Det tror jeg kan stemme nokså mye etter en nyhet fra vr som ble sluppet for ikke så lenge siden. kommer nye hovedkort og i den perioden, mens det bare kommer til og være mcp72 som støtter hybrid sli, og ikke mcp73. (etter hva jeg har hørt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå