XtaZ Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 LINK Er ikke mye å si bortsett fra Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Tøft gameplay og et sikkert bra horror-FPS spill. Men for meg er dette ikke et spill jeg må ha når det kommer ut siden det er i høst og det er andre tittler jeg må prioritere, men kommer klart til å kjøpe spillet en gang. Endret 20. juli 2007 av Mahavishnu Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ser stilig ut, men hva skjer med healinga? Det likte jeg ikke helt.. Noen som vet hvilket år det dreier seg om? Håper ikke det er så veldig fremtidsrettet.. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Resurrection er jo tøft det da Ser ut som om det er en del fiender så man kan sikkert trenge det hehe Lenke til kommentar
zeox Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 ble ganske skuffet egentlig. Litt pga at jeg har mer lyst på en oppfølger/remake av Undying. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Så jo actionfyllt og morro ut det. Blir nok kjøpt når man har fått spillt litt på stortitlene. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Like siste videoen, men generelt er spillet altfor mørkt. Å ikke kunne se bakken/fiender er ikke skummelt, det er bare en pest og plage. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Så litt kjedelig ut ja. Med Undying i tankene forventer jeg litt historie. Men det er jo mulig at spillet har det. Men sånn umiddelbart så det ut som noe jeg har spilt før. Menm vi får se. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Siden det virker som om det er et team som samarbeider hele tiden bør det være mulig med coop i dette spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå