Dark Nemesis Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Chapter 12: The Western Airtemple ble sendt på YTV i går. Ble litt imponert. Skal merke resten i spoiler: Katara truet åpenbart med å DREPE Zuko. Utrolig at Nick tillater dette. =) Det med at Zuko blir mer og mer kompleks sluttet jo i Day of the Black Sun: The eclipse. Litt morsomt å vite at grunenn til den økende forvirringen var lå i blodet (i slekt med avatar Roku og Firelord Sozin). Men sesongavslutningen blir 2 timer lang, som betyr at det blir fire episoder på en gang (17-20). Genialt Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hovi: At serien sikter seg inn på en målgruppe fra 6-11 år er ingen unnskyldning for å ta med logiske brister. En serie blir ikke nødvendigvis mindre underholdende ved at den er godt gjennomtenkt. Ta Ghibli-filmene som et eksempel. De er rene mesterverkene for folk i alle aldre, barn såvel som voksne. Men for å være ærlig visste jeg ikke at de siktet på et så ungt publikum og jeg kan vel tilgi den noe umodne humoren... Donald Duck blir en annen sak. Der har man for det meste korte fortellinger istedet for en lang , episk historie. Dessuten skapes Donald og hans eventyr av flere forskjellige tegneseriemakere. Dette var en av de første positive tingene jeg la merke til ved manga: Et langt og sammenhengende plott hvor man ble godt kjent med rollegalleriet. Dark: Sweet, ser at episoden er ute på nettet allerede xD Avatar sliter visst med populariteten og Nick har ikke bestilt en ny sesong, leste jeg en plass. Spongebob gruser visst Avatar i seertall Ettersom serien tydeligvis sikter seg inn på et så ungt publikum er det mer forståelig at de ikke satser på høykvalitet. Barn legger vel ikke så mye merke til hva som er mest logisk i situasjon A og situasjon B. Men jeg synes likevel ikke dette er en gyldig grunn til å ta med logiske fallgruver og ha et platt rollegalleri. Dette er også noe som barn kan sette pris på. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Joda, Nick bryr seg egentlig ikke noe om Avatar. De har lagt nesten 80% av sine ressurser på Spongebob. Synd, siden Avatar er like episk som Spongebob er morsomt. Angående neste episode, "The Firebending Masters" ,så håper jeg at den blir litt som "Bitter Work", bare litt mer... hot. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hehe, Jeg hadde nå egentlig håpet at Iroh skulle bli læreren til Aang da. Menmen, vi får nå se hva Zuko klarer å diske opp med. Lenke til kommentar
Mieko Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 meg STOR fan av Avatar, har sitt alle episodene til nå. er det noen som vet hva som vil skje til slutt? Lenke til kommentar
HOVI Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Nope, serien har ikke kommet lengre enn til kapittel 11 i bok 3. ( i Canada, er vi heldige følger de opp med neste episode på fredag ) men det hadde egentlig vært litt kjipt å vite slutten da.. syns det er en del av drivkraften Raijin: Me too Satser på at de treffer Iroh i neste episode da, og at de lærer han sammen. Noen steder har jeg sett de referere neste episode som "the firebending masters" men det var jo tydeligvis ikke offesielt. Lov å håpe i allefall. Kjipt det med Svampebob da.. selv om det er genialt i sin enkelhet så er det dumt at Nick ikke satser litt bredere. Men må si at når det gjelder genial enkelhet så troner Johny Bravo høyt over Svampebob.. selv om det er rimelig off topic. Anyways så satser vi på at Avatar greier å bygge seg opp et navn så det kommer flere sesonger. Endret 19. desember 2007 av HOVI Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 meg STOR fan av Avatar, har sitt alle episodene til nå. er det noen som vet hva som vil skje til slutt? Antar vel at Aang utforder Ozai tilen Agni Kai under Sozin's Comet. Jeg vil ihvertfall se at aang slåss mot Ozai ALENE. Og gjerne en Azula vs. Zuko, hadde vært fett. MEN: Jeg leste på avatarspirit at det kan hende at YTV skal avslutte maratonet med en ny episode. =) Lenke til kommentar
HOVI Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Litt surfing førte meg også til slutt på YTV sin side, og der stod det at de sendte sju episoder (!) på rad 28. des.. virker merkelig hvis de bare skal sende nye episoder da... - jeg klager ikke, men litt rart å floppe hele serien ved å vise sju nye episoder på rad hvis det er tilfelle.. :S Uansett, her er link for de som vil sjekke selv. God jul forresten Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Begynte akuratt å se på Avatar og har sett ferdig ep.4 første bok.Må si at det ikke var veldig imponerede.De firetribe folka må være noen jævla pyser.Når han prinsen som fikk bank lett av Ang greide å vinne over en commandor, hvordan har da lissom de greid å ta over hele verden. Jeg syntes også det ble rart å se på engelsk og det var helt annerledes tegna enn det jeg er vant til, mer tegneserieaktig lissom. Det er nok andre litt bedre animeserier jeg burde få sett før jeg gidder å begynne på denne tror jeg. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Blir mye bedre jo lenger ut du kommer. siste episode i Season 2 er jo bare BEST. Den er bare litt treig i starten. =) Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Naa er ikke dette en anime-serie heller da... Lenke til kommentar
HOVI Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 ja.. går vel under amerikansk cartoon tror jeg.. men noen som vet av hvor chapter 12 blir av? den skulle komme 28. desember... finner ikke noen tegn på at den er blitt vist enda. kjipt. Lenke til kommentar
kopperhead Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Nope, serien har ikke kommet lengre enn til kapittel 11 i bok 3. ( i Canada, er vi heldige følger de opp med neste episode på fredag ) men det hadde egentlig vært litt kjipt å vite slutten da.. syns det er en del av drivkraften Raijin: Me too Satser på at de treffer Iroh i neste episode da, og at de lærer han sammen. Noen steder har jeg sett de referere neste episode som "the firebending masters" men det var jo tydeligvis ikke offesielt. Lov å håpe i allefall. Kjipt det med Svampebob da.. selv om det er genialt i sin enkelhet så er det dumt at Nick ikke satser litt bredere. Men må si at når det gjelder genial enkelhet så troner Johny Bravo høyt over Svampebob.. selv om det er rimelig off topic. Anyways så satser vi på at Avatar greier å bygge seg opp et navn så det kommer flere sesonger. Hei, de er på den 14 epsioden i bok 3.. og den kommer 11 januar:) Her er en liste over neste sende tider... blir oppdatert så fort infoen kommer.. Endret 7. januar 2008 av kopperhead Lenke til kommentar
HOVI Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Stemmer det. det kommer i dag, ( eller morgen tidlig for oss kanskje ) Peiling på hva den heter da? -Jah, når jeg postet så hadde de ikke kommet lenger enn kapittel 11... men det er jo en stund siden Lenke til kommentar
Footy Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har ikke lest noe her i tråden i fare for spoilers... men et lite gledesutbrudd da jeg fikk Book 1" (aka sesong 1) i postkassen i dag. Bestilte den på Amzon.com når de hadde tilbud. Betalte 146 kroner for hele sesongen... Bestilte sesong 2 og, men ikke kommet enda, sitter sikkert fast i tollen Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ingen ny epsisode i dag. Men vi vet navnene på de to neste episodene: The Boiling Rock del 1 og del 2. =) Lenke til kommentar
kopperhead Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har du link til det? Fordi i følge tvtid.com så heter de neste episodene: Firelord Ozai Recruits The Prey Of The Face Stealer The Combustion Man Recruits Men uansett så har episode 14 blitt utsatt til den 18. januar.. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 uh.. www.dongbufeng.com har alle titlene på de kommende episodene, og de finner kreative måter å kunngjøre dem på Bli også medlem av www.avatarspirit.net <- forumet. En god kilde til nyheter. Og de episodene du referer til er falske =) Spesielt med tanke på at Combustion Man døde for to epsioder siden. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nye episoder ute nå. De neste blir kule tror jeg, da vil han kanskje lære seg litt Fire-bending. Det blir bra! Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 PÅ tide med en bump: PÅ Lørdag kommer de fire SISTE episodene i avatar som en to-timers lang TV-film: Sozin's Comet: The Final Battle Disse episodene skal ha orkestrert musikk. Fy skrotblink jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå