mfb Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 er i usa og har tenkt til aa kjope meg flere ps2 spill. det jeg lurer paa da er om det er soneforskjeller akkurat som det er med dvd? eller kan jeg kjope og spille i norge uten problemer? Lenke til kommentar
Kvass Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Beklager, men det er nok en annen sone på spillene i USA. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Må nok ha chip eller swapmagic for at di skall funke på euro ps2. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ja, det kan du kjøpe i usa, og spille uten problemer, men du MÅ ha en skikkelig chip... Snakk med JollyRoger her inne du, så ordner han det for deg Lenke til kommentar
mfb Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 hvor kan jeg faa tak i chip? kan man kjope det i vanlige butikker eller er de ulovlig? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Ja, det kan du kjøpe i usa, og spille uten problemer, men du MÅ ha en skikkelig chip... Snakk med JollyRoger her inne du, så ordner han det for deg 9109952[/snapback] ingen som vet? hee? hee? Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg har chiper til PS2. Bare å ta kontakt når du kommer hjem, så skal jeg ordne en montering for deg Nei, det er IKKE ulovelig å ha chip i maskinen din. Med en chip (Matrix Infinity) montert i PS2: Spiller maskinen: - Importerte spill (som de du kjøper i USA nå) - Alle soner DVD filmer. - Du kan kjøpe filmer i USA - Og den spiller sikkerhetskopier av spillene dine. Slik at du ikke sliter på original platene. Og de forblir som nye. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg har chiper til PS2.Bare å ta kontakt når du kommer hjem, så skal jeg ordne en montering for deg Nei, det er IKKE ulovelig å ha chip i maskinen din. Med en chip (Matrix Infinity) montert i PS2: Spiller maskinen: - Importerte spill (som de du kjøper i USA nå) - Alle soner DVD filmer. - Du kan kjøpe filmer i USA - Og den spiller sikkerhetskopier av spillene dine. Slik at du ikke sliter på original platene. Og de forblir som nye. 9113087[/snapback] kjempe flott. Da tar jeg kontakt med deg naar jeg kommer hjem til fedrelandet Lenke til kommentar
mfb Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg har chiper til PS2.Bare å ta kontakt når du kommer hjem, så skal jeg ordne en montering for deg Nei, det er IKKE ulovelig å ha chip i maskinen din. Med en chip (Matrix Infinity) montert i PS2: Spiller maskinen: - Importerte spill (som de du kjøper i USA nå) - Alle soner DVD filmer. - Du kan kjøpe filmer i USA - Og den spiller sikkerhetskopier av spillene dine. Slik at du ikke sliter på original platene. Og de forblir som nye. 9113087[/snapback] Hvor mye vil det saann ca. koste for en chip med montering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå