mfb Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 er i usa naa og tenker paa aa ta tatovering. det jeg lurer paa er: hva er aldersgrensen for aa ta det? (er i california) kan man bade etter aa ha tatt det eller er det en venteperiode? er det trygt og sikkert aa ta det her i usa? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 er i usa naa og tenker paa aa ta tatovering. det jeg lurer paa er: hva er aldersgrensen for aa ta det? (er i california) kan man bade etter aa ha tatt det eller er det en venteperiode? er det trygt og sikkert aa ta det her i usa? 9106474[/snapback] Vil tro aldersgrensa er 18 år, du må sikkert vise legitimasjon/id for og få jobben gjort Det kan hende du må holde deg opp av vannet i en viss tid for att tattoveringen skall herdes littegrann, slik att den ikke går føyken Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) California tror jeg har en lovgiving som gjør til at du må være 18 år for å få tatt en tattovering. Om denne lovgivning blir fulgt eller ikke er uvisst. Du skal vel helst holde deg unna for vann i 1 uke. Kanskje til og med to. Solen skal du passe på en hel månede og det er kanskje en smule drøyt om du er i California. Tattovering kan være trygt overalt i verden. Sjekk at de har god hygiene, at de skifter hansker regelmessig og at det generelt ser bra ut. Be også om å få sett tidligere "verker" OG PASS PÅ at dette ikke er som det ofte er i Syden. Bilder klippet ut fra forskjellige tattoveringsblader! Bør ellers forflyttes til kategorien under Samfunn -> Mote og velvære. Endret 20. juli 2007 av Bilet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå