Bertelsen Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) DBD: Hehe, mente det at du skrev at du tror MGS4 kommer til PS3, derfor jeg ba om kilder. Ja, tørr humor idag. Endret 24. juli 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Haha, er ikkje humoren din som er tørr, men eg som skriv som ein APEKATT. Det skulle SJØLVSAGT stå: MGS4 til 360 - det trur eg på! Herre min hatt. Eg beklagar på det sterkaste. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Så akkurat gameplay-traileren som ligger på Gametrailers, og et mer homo-erotisk spill skal man lete lenge etter. Hideo er nok en frekvent besøker av http://gaymer.org/. Og tankegangen "jeg legger meg ned på bakken, for da ser de meg ikke!" og teknikker vi brukte når vi lekte Rødt Lys på barneskolen imponerer virkelig ikke. Det er ingen animasjoner når man plukker opp ting. Et spill som skal være så "imponerende" som MGS4 burde da klare dette. Det bedøvelsesmiddelet som Snake bruker bør være av et heftig kaliber, da det tar et millisekund fra det treffer til det har nådd full effekt. Og hvordan i alle dager får han plass til et oljefat i sekken?! Greit, dette er bare en liten snutt av et langt spill, men jeg synes de kunne lagt mer vekt på å skjule seg i skygger, opp under tak, bak fasader etc. Om dette kommer eller ikke kommer til Xbox360 er for meg, etter dette, rivende likegyldig. "OctoCamo"... Spar meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Personlig digget eg OctoCamo`en da, litt artig å kunne line seg opp ved siden av statuer etc Alle disse tingene du vener har fulgt MGS spillene fra PSX,og det er liksom MGS. Endret 25. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Er sant at det er en del åpenbare mangler, som f.eks. at Snake bare plutselig står med ei svær snikskytterrifle i handa, som han tydeligvis har fisket frem fra den romslige og posete drakta si. Det med oljetønna som er full av hull men tydeligvis skuddsikker alikevel (ikke det at en oljetønne er skuddsikker i utgangspunktet men). Det med kamufleringen, spesielt når du ligger på bakken. Også det ekstremt hurtigvirkende bedøvelsesmiddelet. Men Metal Gear Solid 4 ser fortsatt ut som et heftig deilig spill Endret 25. juli 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) trokke det er mening at det skal være en realistisk simulator for virkeligheten Endret 25. juli 2007 av BåGan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 nei, men det finnes da grenser, animasjonene var jo ikke akkuratt noe og skryte av, og de folka rundt må jo være stokk dumme, man kan jo se den kamo greia fra 100 mil.. grafikken ser jo ganske bra ut, men det mangeler masse sånne små ting som får det til og virke nextgen og gjennom ført... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Litt skuffet over at animasjonene enda ser like stive ut som da vi såg første gameplay-klippene i fjor ja. Men resten ser så fenomenalt bra ut at eg sikkert glatt ser igjennom fingrene her ^^ Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 de folka rundt må jo være stokk dumme, man kan jo se den kamo greia fra 100 mil.. DÉT er jeg enig i. Jeg håper at det var sånn fordi det vi så på var en demo som sku vise fram features og slikt til spillet. Men synes det er litt for dårlig å kritisere slike ting som at man har en elefantrifle i trusa ell no. Er ikke mange spill som er realistiske på akkurat det. forresten, har dem fjernet utropstegnet over huene demmes når dem ser deg? eller fatter mistanke? hakke sett noe til det ennå ;o Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Dette så forsåvidt veldig bra ut, det er fortsatt MGS, men med noen nye elementer. Litt rart at de ikke så deg nå du la deg ned, eller fjerner kamuflasjen skygger? Det er en grunn til at man har to øyer, så man burde egentlig se han. Animasjonene virket ikke helt ferdig enda, MGS har alltid hatt bra animasjoner, så det blir nok bedre. Man plukker opp våpnene ved å gå over dem, og får dem plutselig i hånden når man velger dem, MGS har alltid vært sånn, og jeg vil ikke ha det anderledes. Men alikevel virker det utrolig kult, jeg gleder meg! Alltid elsket MGS. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) MGS har alltid hatt gode animasjoner i videklippene sine ja, men ikkje fullt så vanvittig bra når man spiller Ser ikkje ut til at det blir endret så veldig mye her heller. Endret 25. juli 2007 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Animasjonene virket ikke helt ferdig enda, MGS har alltid hatt bra animasjoner, så det blir nok bedre. Man plukker opp våpnene ved å gå over dem, og får dem plutselig i hånden når man velger dem, MGS har alltid vært sånn, og jeg vil ikke ha det anderledes. MGS har alltid hatt bra animasjoner? da har ikke vi spillt samme spill.. hvorfor vill du ikke ha det bedre,? det gjør at det virker med gjennomført og realistisk. og det kan da ikke være så vansklig og animere at han plukker opp osv.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Har no sett videoen og er overall imponert. Men kva i alle dagar skjer med AIen? Den er jo heilt ubrukeleg. Og kva skjedde med dei to karane som skaut på snake ifrå taket? Dei blei truffen av snake, og bestemte seg for å ta kamikaze ved å ta eit marine-stup ifrå taket? Grafikken er bra den, på same linja som CoD4 - og det er ikkje dårleg det! Endret 25. juli 2007 av dark by design Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Fått sett den selv nå og jeg sitter igjen med et litt blandet inntrykk. Var mye jeg likte, men også en del jeg mislikte. Kan ta det positive først; *Bra setting og "feel" på det jeg så *Grafikken ser grei ut, men i disse dager, ikke så imponernde som jeg kanskje hadde forventet *OctoCameo fungerte meget bra i den statuesituasjonen *En del bra animasjoner(om en noe stive og kantete) som helt sikkert blir finpusset Negative ting; *OctoCameo skal ikke være like effektiv HELE tiden. *Våpenopplukking syntes jeg bør ha en eller annen form for animasjon ala GeOW *Tønnen!! Den plaget meg. Hvor kom tønnen fra? Rulle over fiender og totalt slå dem ut? Spy etter å rullet noen meter med tønne? Kom igjen, det der var bare dumt. *AI - den bør ikke bare finpusses, den bør sages ut på nytt, tilskjæres, grovpusses og så finpusses...noe jeg faktisk regner med den gjør. Å ikke reagere på en venns fall hører 90-tallet til, å ikke kunne se en klump med menneskeform som beveger seg...90 tallet evt tidlig 2002++ Ang det med bedøvelsemiddel, det anser jeg som gameplay-fordelaktig, så den ser jeg gjennom fingrene med... Alt i alt bra, men ikke en systemseller for min del, kommer helt sikkert til å plukke det opp dersom det skulle dukke opp på 360 eller den gangen jeg omsider plukker med meg en PS3(rundt GT5 tider mao). Endret 25. juli 2007 av BioNor Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Ser at 360folka fortsatt lever i håpet i om at MGS4 skal komme til 360. Hvor mange ganger må Sony/Konami si at det er PS3 eksklusivt før dere får det med dere? Disse ryktene har pågått i ett år nu, og er blitt bekreftet usanne i ett år. Vent heller på offisielle kilder istedenfor å lage en ny tråd om dette hver uke, for dette blir rett og slett lavmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 altså veldig mye peker mot at det kan skje.. og siden det er så mye rykter som dukker opp hele tiden så må det nesten være en rot i sannhet også. jeg kunne egentlig gi blaffen, så ikke så veldig bra ut, men hvis det dukker opp på 360 kommer jeg til å prøve det.. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Mye som peker på at det kan skje? Eneste jeg kommer på som tyder på at noe slikt kan skje er at presidenten ell CEO ell hvafan fra Konami sa at hvis salget skulle bli for dårlig til PS3, så måtte dem kanskje vurdere å ta andre skritt.. 1. Salget kommer neppe til å gå dårlig på PS3'n 2. MGS4 kommer antakeligvis til å bli en system-seller 3. Det at de sier at de kanskje må ta andre skritt betyr jo indirekte at dem ikke engang har planlagt dette.. og dermed ikke har en xbox360 versjon under utvikling.. Og det betyr samtidig at dem vil se åssen MGS4 vil gjøre på PS3 før dem eventuelt kommer til å ta noen avgjørelse.. Hvor lenge snakker vi her? 1-3 år etter PS3 lanseringen? Selvsagt, så spekulerer jeg mye her.. Men vil tro at jeg er inne på noe.. Er også veldig enig med HaterFanboys! For å lette på stemningen så fant jeg denne på GTforums: MGS4 on Xbox360 :!: Endret 25. juli 2007 av BåGan Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Trur nokk AI er fiksa på så det skal være letter For kojima og vise oss alt som er nytt og sånne ting. hadde vært litt dritt viss han nesten var ferdig med presentasjonen også ble han tatt eller drept . feks. det er grunnen trur jeg da ... han har nokk jukset litt på AI skal dere se. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Trur nokk AI er fiksa på så det skal være letter For kojima og vise oss alt som er nytt og sånne ting. hadde vært litt dritt viss han nesten var ferdig med presentasjonen også ble han tatt eller drept . feks. det er grunnen trur jeg da ... han har nokk jukset litt på AI skal dere se. 9141777[/snapback] Veldig god reklame var det jo uansett ikke! Så temmelig rart ut et par ganger! Siden AI`en faktisk teller ganske masse i MGS spillene! Men det jeg stussa mest på var tønna! Greit nok at han har plass til mye men.. det må da være grenser! Spillet ser hvertfall bra ut! Håper det får tilbake den gode gamle MGS feelingen som 1`en hadde! For min del er det historien som trekker meg mot MGS4! spillmessig er jeg ikke solgt enda! Så slik det ligger an nå, blir jeg ikke lei meg om det ikke dukker opp på 360.. Endret 25. juli 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå