Gå til innhold

MGS4 på Xbox 360 noen måneder etter PS3 version?

kewell79

Anbefalte innlegg

Stikkorder her er penger, for man vil jo tjene mest mulig. Så de avgjørende faktorene er vel om SONY punger ut store nok summer for å holde det ekslusivt eller om de tjener nok penger på salget av spillet. Spekulasjoner spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter tall ifra NexGenWars. Så har Xbox 360. En brukerbase på tre ganger større. Så Xbox 360 er absolutt et marked å tenke på.

9124634[/snapback]

Dessvere, så er NexGenWars bare tull og fanteri: NexGenWars Debunked

Uansett, så tror jeg nok tallet er 2:1 iforhold til PS3.. Siden 1/3 av Xbox'ene er inne for reperasjon :!: (j/k)

Lenke til kommentar

Ifølge en annen kilde, WikiPedia. Har PS3 solgt 3.8mil konsoller, og Xbox 360 solgt 11.6mil. Det er omtrent 3:1 i forhold til PS3. Mao. tre ganger så større brukerbase. Hadde de slipt MGS4 for Xbox 360. Vil jeg tro eierne av Xbox 360 som kjøpte MGS4 vil være flere en de som kjøper MGS4 til PS3.

Lenke til kommentar

Selvsagt mener jeg neste jul som i 01/12/08. Det er ganske urealistisk at dem tangerer Xbox nå til jul, men jeg er ganske sikker på at PS3 vil ta igjen mye i denne perioden med tanke på spill som kommer. Men dette må vi nesten vente å se!

Lenke til kommentar
Synes nå det er idiotisk å si at PS3 vil gå forbi Xbox 360 pga. spillene som kommer til PS3. Hva med de spillene som kommer til Xbox 360. Er det ingen som vil kjøpe de da?

Men nå beveger vi oss litt OT. Vil tro WikiPedia er bedre enn noen andre kilder.

9125284[/snapback]

Idiotisk? Om PS3 ska gå forbi Xbox, så må det jo være opp til spillene til den?

Samme gjelder jo xbox (trodde jeg ikke trengte å nevne det) for å beholde forspranget. Men personlig mening, så er de kommende titlene til PS3 mye mer interessante enn xbox sine (dette er min mening for å nevne det, og ikke en pro-fanboy eller anti-xbox mening). Xbox har jo sine titler jeg kunne ha tenkt meg også, som feks Bioshock. Det ser veldig interessant ut! Mass Effect ser jo litt interessant ut, men vet ikke om spillet vil interessere meg.. Og Halo 3 ser ikke noe mer spesielt interessant ut enn Haze for meg..

Men jeg håper på at Bioshock kommer til PS3 ved et senere tidspunkt :w00t:

Lenke til kommentar

Spørs selvfølgelig på spillene som kommer. Og der er jeg helt stikk motsatt igjen, de fleste spillene jeg liker kommer på xbox360. GTA IV, Halo 3, Bioshock, Mass Effect osv. De eneste spillene jeg kunne tenkt meg på PS3 er Heavenly Sword og Metal Gear Solid 4.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er faktisk ikke riktig, både MS og Sony oppererer med "units shipped", dvs hvor mange enheter som har forlatt produksjonsfabrikkene...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ahh, beklager, såg ikke at dere snakket om 3.8 millioner solgte ps3-maskiner. Disse tallene er det ikke sony som har gått ut med, men er basert på salglister og estimater som NDP i USA blant annet, og er ikke helt til å stole på når vi ikke har skikkelig oversikt i Europa...

5.5 milloner shipped enheter er derimot bekreftet fra Sony...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Synes nå det er idiotisk å si at PS3 vil gå forbi Xbox 360 pga. spillene som kommer til PS3. Hva med de spillene som kommer til Xbox 360. Er det ingen som vil kjøpe de da?

9125284[/snapback]

Samme gjelder jo xbox (trodde jeg ikke trengte å nevne det) for å beholde forspranget. Men personlig mening, så er de kommende titlene til PS3 mye mer interessante enn xbox sine (dette er min mening for å nevne det, og ikke en pro-fanboy eller anti-xbox mening).

9125438[/snapback]

Mi meining er at X360 har mykje betre lineup enn PS3.

Trur ikkje me kjem så mykje lengre med akkurat den diskusjonen.

X360: Mass Effect, Bioshock, Alan Wake, Two Worlds, PGR4, Naruto, Ace 6.

Alan Wake er dog ikkje 100% spikra for 2007 - men det er resten, såvidt eg veit.

Legg ein til mulitplattform spela, grusar 360en PS3 resten av året. Og kvifor i alle dagar skulle dei stoppe i 2008?

Legg igjen vekt på at dette er mine meiningar og tankar.

MGS4 til 360 - det trur eg på. Konami har brukt mykje pengar på dette prosjektet, og eg tvilar på at dei ikkje vil ha ei avkastning.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
MGS4 til 360 - det trur eg på.

9134159[/snapback]

Kilder eller? :whistle:

9134175[/snapback]

Er så herleg å måtte sleppe å ha kjelder for eigne meiningar.

HALO 3 er vel et lite spill som kommer i år også

9134183[/snapback]

Unnlot Halo3 med vilje. Gledar meg ikkje so valdsamt til det. Men det er sant nok det du seier - er eit lite spel, med ein pitteliten fanskare - som kjem ut i september i år. Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...