DP Rusher Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 BåGan skrev: det må være vanskelig for xbox gjengen å godta at dette spillet kun er for PS3 Forslag: Kjøp PS3, og nyt det (Og mange, mange andre spill!) 9113514[/snapback] Den som ler sist ler best. En annen som gjorde seg morsom på min bekostning da jeg sa jeg trodde Devil May Cry 4 kom til Xbox360. Og jeg fikk rett.. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 BåGan skrev: det må være vanskelig for xbox gjengen å godta at dette spillet kun er for PS3 Forslag: Kjøp PS3, og nyt det (Og mange, mange andre spill!) 9113514[/snapback] Eneste grunn jeg har for å kjøpe ps3 er MGS, resten er uintresant Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) DP Rusher skrev: BåGan skrev: det må være vanskelig for xbox gjengen å godta at dette spillet kun er for PS3 Forslag: Kjøp PS3, og nyt det (Og mange, mange andre spill!) 9113514[/snapback] Den som ler sist ler best. En annen som gjorde seg morsom på min bekostning da jeg sa jeg trodde Devil May Cry 4 kom til Xbox360. Og jeg fikk rett.. 9113605[/snapback] DMC4 en fjert i vinden iforhold til MGS4 :!: (j/k, har ikke spilt DMC) Endret 21. juli 2007 av BåGan Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Mange små vinder fører til storm til slutt veit du Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Det kommer vel til 360 basert på hvor bra spillet selger på PS3. Selger det mange nok kopier, forblir det eksklusivt Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 redflame skrev: Ler meg snart ihjel av Ps3 , kun ff og gran tu,,,, igjen der jo. 9111935[/snapback] Det kommer ikke kun FF og GT til PS3 din fanboy, spill som Ratchet & Clank Future, Heavenly Sword, Killzone 2, Uncharted: Drake's Fortune og Lair er spill som virkelig viser at PS3 er et must til alle som liker gode spillopplevelser! Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Stemmer. PS3 har fortsatt mange eksklusive godbiter Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hmmpf. Det er jo ikke akkurat mange dager siden Sony på sin pressekonferanse på E3 sa at det skulle være PS3-eksklusivt. Og da var også herr Kojima der i egen person. Hvorfor folk her da påstår at det garantert kommer på X360 skjønner jeg lite av. Jeg trodde i utgangspunktet en dårlig port ville komme etter hvert, men det ser jo ikke slik ut. MGS4 Still PS3 Exclusive Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Geofrank skrev: Hmmpf. Det er jo ikke akkurat mange dager siden Sony på sin pressekonferanse på E3 sa at det skulle være PS3-eksklusivt. Og da var også herr Kojima der i egen person. Hvorfor folk her da påstår at det garantert kommer på X360 skjønner jeg lite av. Jeg trodde i utgangspunktet en dårlig port ville komme etter hvert, men det ser jo ikke slik ut. MGS4 Still PS3 Exclusive 9114186[/snapback] Mener å lese at Sony sa at DMC4 skulle være PS3 eksklusiv, men jeg er ikke sikker. Jeg tror at det kommer. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Geofrank skrev: Hmmpf. Det er jo ikke akkurat mange dager siden Sony på sin pressekonferanse på E3 sa at det skulle være PS3-eksklusivt. Og da var også herr Kojima der i egen person. Hvorfor folk her da påstår at det garantert kommer på X360 skjønner jeg lite av. Jeg trodde i utgangspunktet en dårlig port ville komme etter hvert, men det ser jo ikke slik ut. MGS4 Still PS3 Exclusive 9114186[/snapback] Hele denne tråden handler jo om spekulasjoner, men når OXM påstår de har en pålitelig kilde som kan garantere at det kommer til 360, og at sjefen for Konami har sagt at det er en mulighet, pluss en haug med artikler på nettet som også spekulerer i dette, virker det for meg som ganske sannsynlig at det kommer. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Den blir i alle fall garantert timed eksklusiv. Det fins det ingen tvil om. De har jo samarbeidet med Sony i mange år, og jeg tror ikke de dolker dem i ryggen sånn plutselig. Installasjonsbasen er kanskje ikke så stor, men det er jo akkurat det dette spillet skal gjøre noe med. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Geofrank skrev: Den blir i alle fall garantert timed eksklusiv. Det fins det ingen tvil om. De har jo samarbeidet med Sony i mange år, og jeg tror ikke de dolker dem i ryggen sånn plutselig. Installasjonsbasen er kanskje ikke så stor, men det er jo akkurat det dette spillet skal gjøre noe med. 9114282[/snapback] Det hadde faen meg blitt catfight, det! Lenke til kommentar
Northland Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Geofrank skrev: Den blir i alle fall garantert timed eksklusiv. Det fins det ingen tvil om. De har jo samarbeidet med Sony i mange år, og jeg tror ikke de dolker dem i ryggen sånn plutselig. Installasjonsbasen er kanskje ikke så stor, men det er jo akkurat det dette spillet skal gjøre noe med. 9114282[/snapback] Det er vell ikke snakk om å dolke i ryggen akkuratt! Du må ikke tro at det de forteller oss er alt som foregår i spillverden! Kommer MGS til 360 er nok det noe som har blitt avgjort for lenge siden! Så lenge vi er uvitne og tror det kun er til PS3 selges det jo nettopp mer PS3 pga dette! Har vell vært snakk om at Sony har betalt spillprodusenter, slik at spill holdes "PS3 eksklusive" så lenge så mulig før release? Dog, dette skal jeg ikke påstå fordi jeg orke ikke å finne kilder! Det gjenstår å se om spillet blir eksklusivt eller ikke! For min del gjør det ikke masse om det ikke kommer til 360. Syns MGS serien har mistet en del fra glanstiden med MGS1! For å være ærlig tror jeg ikke det kommer til 360, hadde det gjort det så hadde sony mistet MYE. "Krigen" hadde nesten ikke vært morsom å følge med på etter det! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Interesserer meg ikke for MGS, men om dette også portes til Xbox 360 en gang er det ikke så mye igjen i forhold til hva det en gang var som er eksklusivt Sonys PS3. :/ Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Har aldri likt MGS, så det bryr meg egentlig veldig lite om dette kommer til min 360 eller ikke. Synes PlayStation 3 kan bare få det spillet. Så lenge jeg får DMC til 360 er jeg fornøyd. Er vel grunnen til at jeg ikke har PS3, men 360. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Snikpellik skrev: Interesserer meg ikke for MGS, men om dette også portes til Xbox 360 en gang er det ikke så mye igjen i forhold til hva det en gang var som er eksklusivt Sonys PS3. :/ 9114481[/snapback] Metal Gear Solid 2 ble vel sluppet for Xbox etter et halvt år eller noe sånt. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Som nevnt over, så kom jo MSG 2 (Substance) til Xbox. Da tror jeg veien er kortere enn man tro. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Er uansett ikke et tap om det ikke kommer til Xbox 360. Er så mange andre flotte tittler å velge mellom. Skal man uansett ha MGS4, vil jeg tro spillet er mest optimalisert for PS3. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Kanskje de gjør slik alle utviklere burde gjøre når de lager multiplattform-spill? Lage PS3-versjonen først og deretter porte den over til 360, siden det da koster mindre og tar mindre tid? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Eller omvendt Tror uansett det er en stor prosess før du ser et spill på en annen konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå