Gå til innhold

MGS4 på Xbox 360 noen måneder etter PS3 version?


kewell79

Anbefalte innlegg

det må være vanskelig for xbox gjengen å godta at dette spillet kun er for PS3 ;)

Forslag: Kjøp PS3, og nyt det :thumbup: (Og mange, mange andre spill!)

9113514[/snapback]

 

Den som ler sist ler best. En annen som gjorde seg morsom på min bekostning da jeg sa jeg trodde Devil May Cry 4 kom til Xbox360. Og jeg fikk rett.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det må være vanskelig for xbox gjengen å godta at dette spillet kun er for PS3 ;)

Forslag: Kjøp PS3, og nyt det :thumbup: (Og mange, mange andre spill!)

9113514[/snapback]

 

Den som ler sist ler best. En annen som gjorde seg morsom på min bekostning da jeg sa jeg trodde Devil May Cry 4 kom til Xbox360. Og jeg fikk rett.. ;)

9113605[/snapback]

 

 

DMC4 en fjert i vinden iforhold til MGS4 :!: (j/k, har ikke spilt DMC)

Endret av BåGan
Lenke til kommentar
Ler meg snart ihjel av Ps3 , kun ff og gran tu,,,, igjen der jo.

9111935[/snapback]

 

Det kommer ikke kun FF og GT til PS3 din fanboy, spill som Ratchet & Clank Future, Heavenly Sword, Killzone 2, Uncharted: Drake's Fortune og Lair er spill som virkelig viser at PS3 er et must til alle som liker gode spillopplevelser!

Lenke til kommentar
Hmmpf. Det er jo ikke akkurat mange dager siden Sony på sin pressekonferanse på E3 sa at det skulle være PS3-eksklusivt. Og da var også herr Kojima der i egen person. Hvorfor folk her da påstår at det garantert kommer på X360 skjønner jeg lite av.

 

Jeg trodde i utgangspunktet en dårlig port ville komme etter hvert, men det ser jo ikke slik ut.

 

MGS4 Still PS3 Exclusive

9114186[/snapback]

 

 

Mener å lese at Sony sa at DMC4 skulle være PS3 eksklusiv, men jeg er ikke sikker. :hmm:

 

Jeg tror at det kommer.

Lenke til kommentar
Hmmpf. Det er jo ikke akkurat mange dager siden Sony på sin pressekonferanse på E3 sa at det skulle være PS3-eksklusivt. Og da var også herr Kojima der i egen person. Hvorfor folk her da påstår at det garantert kommer på X360 skjønner jeg lite av.

 

Jeg trodde i utgangspunktet en dårlig port ville komme etter hvert, men det ser jo ikke slik ut.

 

MGS4 Still PS3 Exclusive

9114186[/snapback]

 

Hele denne tråden handler jo om spekulasjoner, men når OXM påstår de har en pålitelig kilde som kan garantere at det kommer til 360, og at sjefen for Konami har sagt at det er en mulighet, pluss en haug med artikler på nettet som også spekulerer i dette, virker det for meg som ganske sannsynlig at det kommer.

Lenke til kommentar

Den blir i alle fall garantert timed eksklusiv. Det fins det ingen tvil om. De har jo samarbeidet med Sony i mange år, og jeg tror ikke de dolker dem i ryggen sånn plutselig. Installasjonsbasen er kanskje ikke så stor, men det er jo akkurat det dette spillet skal gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Den blir i alle fall garantert timed eksklusiv. Det fins det ingen tvil om. De har jo samarbeidet med Sony i mange år, og jeg tror ikke de dolker dem i ryggen sånn plutselig. Installasjonsbasen er kanskje ikke så stor, men det er jo akkurat det dette spillet skal gjøre noe med.

9114282[/snapback]

 

 

Det hadde faen meg blitt catfight, det! :dribble:

Lenke til kommentar
Den blir i alle fall garantert timed eksklusiv. Det fins det ingen tvil om. De har jo samarbeidet med Sony i mange år, og jeg tror ikke de dolker dem i ryggen sånn plutselig. Installasjonsbasen er kanskje ikke så stor, men det er jo akkurat det dette spillet skal gjøre noe med.

9114282[/snapback]

 

Det er vell ikke snakk om å dolke i ryggen akkuratt! Du må ikke tro at det de forteller oss er alt som foregår i spillverden! Kommer MGS til 360 er nok det noe som har blitt avgjort for lenge siden! Så lenge vi er uvitne og tror det kun er til PS3 selges det jo nettopp mer PS3 pga dette! Har vell vært snakk om at Sony har betalt spillprodusenter, slik at spill holdes "PS3 eksklusive" så lenge så mulig før release? Dog, dette skal jeg ikke påstå fordi jeg orke ikke å finne kilder! :p

 

Det gjenstår å se om spillet blir eksklusivt eller ikke! For min del gjør det ikke masse om det ikke kommer til 360. Syns MGS serien har mistet en del fra glanstiden med MGS1! For å være ærlig tror jeg ikke det kommer til 360, hadde det gjort det så hadde sony mistet MYE. "Krigen" hadde nesten ikke vært morsom å følge med på etter det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...