kewell79 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Da var vi på den igjen While the MGS4 360 rumor has yet to come true, a reliable tipster tells us that Official Xbox Magazine has taken it upon themselves to toss another log on the fire. In the most recent Rumor Mole section, OXM declares that a "bankable source" told them that Metal Gear Solid 4 is definitely coming to Xbox 360. The game is reportedly being ported by a separate team -- which isn't headed by Hideo Kojima -- and should ship "a few months" after the PS3 version. LINK Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Tror det ikke før Konami selv sier det. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) De som lager MGS er vel ute etter å tjene mest mulig penger på det så å slippe det på bare 1 konsoll ville jo vert dumt av dem da . Sett bort fra at Sony har bladd opp mer penger for exclusiviteten på det enn de hadde tjent på å slippe til 360 såklart Endret 20. juli 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Konami har jo hintet til at de muligens vil gi ut MGS på andre platformer, men dette ryktet her har dukket opp og blitt skutt ihjel gang på gang så vi vel bare smøre oss med tolmodighet også denne gangen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er vel lurt av Konami å utgi det til Xbox 360 også. Siden antall PS3 solgte er ikke så mye i forhold til Xbox 360. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 www.maxconsole.net har også saken på sin side Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Vis mgs noen gang kommer til xbox360 så skal jeg faen meg lage fest her Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 hehe, har faktisk trua på at det havner på Xbox 360 en gang ja Viss det sjer så sjer det nok en god stund etter Ps3 versionen men er da bra det og Lenke til kommentar
ElChaval Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 MGS4 kommer til 360 folkens. Det kan jeg garantere. Grunnen til at jeg er så sikker på dette er flere grunner: - Sony har sagt at MGS4 er PS3 eksklusiv. MEN, de vil ikke kommentere om dette kun gjelder i en viss periode, altså at den bare er eksklusiv til PS3 i en gitt tidsperiode, eller om den kun blir å finne på PS3 "for alltid". Her er det ganske åpenbart at denne eksklusiviteten gjelder bare en periode. Hvis ikke hadde nok Sony sagt at spillet bare kom til deres konsoll hvis det faktisk hadde vært tilfellet. Hvorfor skulle de skjule et sånt trumfkort i kampen mot Microsoft og Nintendo... - I en offisiel Kojima-podcast, snakker en som jobber hos Konami om utviklingen av MGS4. Han sa at produksjonen av MGS4 var krevende, slik at alle ressursene ble satt inn i PS3-versjonen. Når han fikk spørsmål om det ville komme til 360, så sa han at han ikke visste, men kunne ikke utelukke det heller... Her ser vi at Konami først konsentrer seg om å lage det ferdig slik at det skal bli så bra som mulig. Her kan det vel tenkes at de vil kunne begynne å jobbe med en 360-versjon en gang ETTER at MGS4 er ferdigutviklet. - Og som noen har poengtert lenger opp i tråden; det koster flesk å utvikle neste-generasjons spill, og når PS3 selger så dårlig som den gjør, må de kunne tjene inn disse kostnadene andre steder, som f.eks. på xbox360... hehe, har faktisk trua på at det havner på Xbox 360 en gang ja Viss det sjer så sjer det nok en god stund etter Ps3 versionen men er da bra det og 9107590[/snapback] Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Venter på håndfaste bevis! Men satan om det hadde vært sant! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Enten så ligger det noe i disse ryktene, eller så er det folk som klamrer seg i håpløse rykter. Jeg har selfølgelig et håp om at MGS4 kommer på Xbox 360, siden det er mange som eier denne konsollen, og alle fortjener å spille MGS! Man må heller ikke glemme at Konami bør tjene litt på dette spillet. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Re-make av 1'ern kom jo til gamecube, og 2'ern kom til xbox. Så er ikke helt klin umulig at det kommer Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hvis MGS4 kommer på 360 så vil jeg ha resten av serien også Lenke til kommentar
redflame Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ler meg snart ihjel av Ps3 , kun ff og gran tu,,,, igjen der jo. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ler meg snart ihjel av Ps3 , kun ff og gran tu,,,, igjen der jo. 9111935[/snapback] Har det ikke vært snakk om at FF kansje også kommer på 360 da? :!: Lenke til kommentar
schism Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ler meg snart ihjel av Ps3 , kun ff og gran tu,,,, igjen der jo. 9111935[/snapback] Skal ikke glemme God of War heller, som etter min mening er 2 av de aller beste fra forrige generasjon. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Tviler ikke på at MGS kommer på xbox 360.. det har jo skjedd før at spillene har kommet portet på et senere tidspunkt til andre platformer enn playstation så hvorfor ikke. Spørsmålet er hvor lenge man må vente, selv tviler jeg på at det blir noen få måneder. Kanksje 1 år. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Samma for meg egentlig da eg har heilgardert denne generasjonen, men eg unner da vitterlig alle å spille denne gullserien. Men Sony har da ein fin håndfull med eksklusiver igjen enda, i form av nye IP`er etc. Syns det er deilig med noe friske navn og ikkje alle disse Slossespill nr. 90 og 1337-rørlegger nr. ørten to og førti. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 det må være vanskelig for xbox gjengen å godta at dette spillet kun er for PS3 Forslag: Kjøp PS3, og nyt det (Og mange, mange andre spill!) Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ler meg snart ihjel av Ps3 , kun ff og gran tu,,,, igjen der jo. 9111935[/snapback] Skal ikke glemme God of War heller, som etter min mening er 2 av de aller beste fra forrige generasjon. 9112913[/snapback] God of War 3 er alene en særdeles god grunn til at jeg kunne kjøpt en PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå