Newt32 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Off topic -> Humor -> Sjekke om noe nytt er postet -> Evnt. sjekke det nye Off topic -> OT-baren -> Sjekke om noe nytt er postet -> Evnt. sjekke det nye Hvis jeg får en e-mail fra en tråd jeg har abonert på tar jeg den først. Siden jeg sjekker mailen før jeg åpner Opera. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Varierer veldig. Tidligere var jeg alltid inne på "Spill" først, men nå er det sommer så da er jeg der ikke så mye. I det siste har jeg vel gått inn på "OT-baren" først ofte, og mye på "Bildekritikk" under Digital foto og video. Jeg er mye overalt, men sjekker også "Konserter og festivaler" under Musikk. Bruker ikke mine innlegg-funksjonen, men det bør jeg vel begynne med! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Vanligvis sjekker hva som er ståa i SO, men nå har det blitt til og sjekke om den har åpnet igjen Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 - World of warcraft - Mine innlegg Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg stenger telletråder fordi det gjør at jeg føler meg tøff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg