Gå til innhold

DVD brennern vil ikke brenne på 16x lengere..

Itw

Anbefalte innlegg

Heisann

Har en Nec 3550A som plutselig ikke brenner på 16x lengere..

Når jeg starter brenningen så står det 16x, det står også "start av brenneprosess ved 16x" men når den begynner så skrur Nero hastigheten ned til 4x av en eller annen grunn.

Er samme platene som jeg alltid har brukt, men av en eller annen grunn så skrur den ned hastigheten etter at jeg har begynt brenningen, og dette har skjedd med de 10siste dvd'ene jeg har brent..

Legger ved en screenshot der jeg har startet med 12x for og se om det hjalp, men dere kan se at den brenner ved 4x.

Okei flasha den nå netopp tol siste firmware for og teste det.

Og resultatet blei da at den satrter på 16x detter ned til 4x så fort den begynner og brenne for og så stige sakte oppover i hastighet igjenn...

Er ved 70% på dvd'n og da har den steget til 12x igjenn og stiger ennå..

Noen som har forslag til denne snodige feilen?

Endret av Itw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Har en Nec 3550A som plutselig ikke brenner på 16x lengere..

Når jeg starter brenningen så står det 16x, det står også "start av brenneprosess ved 16x" men når den begynner så skrur Nero hastigheten ned til 4x av en eller annen grunn.

Er samme platene som jeg alltid har brukt, men av en eller annen grunn så skrur den ned hastigheten etter at jeg har begynt brenningen, og dette har skjedd med de 10siste dvd'ene jeg har brent..

Legger ved en screenshot der jeg har startet med 12x for og se om det hjalp, men dere kan se at den brenner ved 4x.

Okei flasha den nå netopp tol siste firmware for og teste det.

Og resultatet blei da at den satrter på 16x detter ned til 4x så fort den begynner og brenne for og så stige sakte oppover i hastighet igjenn...

Er ved 70% på dvd'n og da har den steget til 12x igjenn og stiger ennå..

Noen som har forslag til denne snodige feilen?

9106069[/snapback]

De brennerne jeg har hatt gjennom åra har aldri begynt å brenne på makshastighet, men økt jevnt og trutt til de kommer et godt stykke ut på plata. Husk at det lagres mye mindre data per "spor" innerst enn ytterst og slik at skrivehodet må reposisjoneres mer med følgelig tap av hastighet.

/DFN

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...