Steelz Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har en MacBook med windows XP pro, og lurte på om jeg kan bruke media center knappen på noen som helst måte? Kjipt å måtte kjøpe enda en lissens for å få vista eller WMC. Jeg tenker på denne knappen: Har ikke funnet noen emner på dette, link gjerne! Håper ikke dette er noe ulovlig Lenke til kommentar
benredik Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Har en MacBook med windows XP pro, og lurte på om jeg kan bruke media center knappen på noen som helst måte? Kjipt å måtte kjøpe enda en lissens for å få vista eller WMC. Jeg tenker på denne knappen: Har ikke funnet noen emner på dette, link gjerne! Håper ikke dette er noe ulovlig 9105990[/snapback] du trenger nok en pc med windows media center for å få det til å fungere Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 du trenger nok en pc med windows media center for å få det til å fungere 9108911[/snapback] Eller en mac, ehehehe Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Du må nok ha Media Center eller Vista desverre. Den beste lovlige gratisløsningen er nok Orb. Men om Orb fungerer på Mac vet jeg ikke Endret 20. juli 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå