morlie Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) har akuratt fått meg en vidvinkel (EF-s 10-22) og utrulig at jeg har vurdert telezoom! mye mer spennende dette! tok noen bilder jeg ble fornøyd med, så jeg håper på noen tips om hvordan jeg kan ta fullt utnytte av denne muligheten jeg har til å se verden på en ny måte. Nr.1 Nr.2 Nr.2.2 (litt annen vinkel) Nr.3 (Alle er tatt for hånd, så de er uskarpe!) http://s144.photobucket.com/albums/r167/morlie1/ Edit: byttet ut et bilde som var feil Edit 2: Lagt til link med noen fler bilder Endret 20. juli 2007 av morlie Lenke til kommentar
Fyksen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg er absolutt ingen ekspert, heller en helt vanlig gutt på 17 år, men jeg liker og si det jeg mener, og det gjør jeg her også. Bildet 1 var helt greit, likte himmelen veldig godt, men det ble liksom litt for: Her er huset mitt bildet, hvis du skjønner hva jeg mener. Bildet 2 og 3 var veldig like, men ganske pene, en ting du kanskje kunne gjort var å fjerne stoppbildet til høyre i bildet. Bildet 4 var rett og slett nydelig! Fyksen. Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Det første bildet er klart det beste. Jeg liker perspektivet, men her er det nesten et must (i mine øyne) at du bruker stativ og blender ned en god del hakk. Du vil nok da også få flere detaljer i bildene som for meg fremstår som litt mørke. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er bildene tatt fra Vallerudtoppen? Kjenner meg igjen, med tanke på at jeg bor på Røykås Lenke til kommentar
morlie Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 ja:P vallerudtoppen:P det første bildet er der "Essem" sto (det brant ned og de bygde det huset der) jeg hadde akuratt vært hos broren min og tok med kameraet, så jeg hadde ikke tilgang til stativ... men jeg skal ta noen bilder i kveld også... (har noen andre versioner av det siste bilde... legger med en link) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Jeg syns også de er veldig uskarpe, som du sier selv. Blir nesten litt mobilkamera-preg av det. Stativ er noe man må ha til natt-/kveldsbilder. Endret 22. juli 2007 av pybalto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå