PgUp Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Noen som vet om en side der man kan lære et språk gratis? Er på utkikk etter en side med tysk gramatikk, og som man kan lære tyske ord og setninger på. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hvis du skal lære deg et språk vil jeg anbefale en tur i din lokale bokhandel. Kjøp lærebøker, og gjerne med cder. Så søker du på google etter "Buensoft", der kan du lære deg å uttale stuff. Grammatikk tar du etterhvert, men husk da. Å lære seg et språk for seg selv er vanskelig. Pugg 5 gloser hver eneste dag, og ha en mini-prøve hver eneste søndag. I tillegg til å ha f.eks tysk tekst på film du ser på, og ha tysk surrende på en nett-radio i bakgrunnen. Lenke til kommentar
pengolf Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Noen som vet om en side der man kan lære et språk gratis? Er på utkikk etter en side med tysk gramatikk, og som man kan lære tyske ord og setninger på. Takker for hjelp! 9105812[/snapback] Lær deg den aller mest grunnleggende grammatikken først. Deretter gjelder det å bygge opp et visst ordforråd. Finn deg noen bøker eller blader med temaer som interesserer deg, hør på radio, se filmer, og du er igang! Funker i hvert fall for meg. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Sjekk ut denne siden for noen grunnleggende setninger. Ikke akkurat den beste siden, men helt ok. Jeg vil også anbefale deg å gjøre som de andre sier. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg har ikke testet ut dette, men dersom du har iTunes kan du finne noe på denne siden; http://www.eliteskills.com/free_education/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå