JSS Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Lastet ned noen filmer, men de virket ikke. Jeg fant ut det var Xvid filmer... Jeg har prøvd å innstallere XviD codecen, men den viker ikke. Når jeg innsallerer det får jeg en feilmelding: Jeg bruker Windows XP home.... PC'en min: P4 2,8GHz, 1024MB 1066 RD-ram, Ati Radeon 9700pro Noen som vet hva jeg må gjøre for å løse problemet? Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Sikker på at du har rettigheter nok til å gjøre installasjonen av XviD? logg på som administrator. Lenke til kommentar
JSS Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Ja har admin-rettigheter.... Men fikk det til å fungere... :oops: Det funket ikke i Windows Media Player, men det funket visst i RealONE :oops: Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Ah, godt. Xvid er nemlig en svært bra kodek Og, den er opensource. Lenke til kommentar
Tiedeman Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Har en XviD codec som fungerer på Windows Media Player. Få mail adressen din så skal jeg sende den til deg. Lenke til kommentar
JSS Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Har en XviD codec som fungerer på Windows Media Player. Få mail adressen din så skal jeg sende den til deg. Epost adressen står under navnet mitt... Men sender en privat melding jeg Lenke til kommentar
remisyv Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Kunne jeg ha fått denne også? Får samme feilmelding... Lenke til kommentar
555 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Den som liggerher fungerer bra for meg Lenke til kommentar
Chief Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Har noen problemer med den vanligeste Codec'en! Får bilde, men ingen lyd! Installerer jeg dermed Nimo's Codec Pak, så funker det meste, om jeg da ikke installerer alt, men utvalgte deler. Noen varianter fører til at MediaPlayer klikker, andre fører til at det legger seg et slags grønt filter over filmen, men da funker lyden! Etter endel prøving og feiling fant jeg tilslutt en måte som fungerte, ikke det at jeg husker hva det var, men nå funker det iallfall! -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå