jvc1986 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hei! Skal på tur for å besøke min søster i Qatar (naboland til saudi-arabia). Tenkte jeg kunne sjekke prisen på PS3 der nede, og kanskje kjøpe en hvis det er litt å spare, men hvordan går det med soneinndelingen på bluray filmer? Såvidt jeg har klart å finne ut så er Saudia-arabia sone 2 når det gjelder ordinære DVD filmer, ville nesten tro dette også gjaldt bluray? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Er ikke sikker på soner og sånt, men skulle tro at de samme sonene gjelder både på DVD og blu-ray. Når det gjelder spill er ikke de soneinndelt i tilfelle du ikke viste det. Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hei! Skal på tur for å besøke min søster i Qatar (naboland til saudi-arabia). Tenkte jeg kunne sjekke prisen på PS3 der nede, og kanskje kjøpe en hvis det er litt å spare, men hvordan går det med soneinndelingen på bluray filmer? Såvidt jeg har klart å finne ut så er Saudia-arabia sone 2 når det gjelder ordinære DVD filmer, ville nesten tro dette også gjaldt bluray? 9105696[/snapback] Blu-Ray opererer med tre soner, og Qatar hører til sone B som også omslutter Europa. Så ja, du vil kunne spille Blu-Ray-filmer du kjøper her med en PS3 kjøpt i Qatar. LINK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå