Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp: jeg er 15 og jomfru

Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Quoter bestefaren i Little miss sunshine her :p

Listen to me, I got no reason to lie to you, don't make the same mistakes I made when I was young. Fuck a lotta women kid, not just one woman, a lotta women.

Fuck a lotta women, kid, I have no reason to lie to you. Not just one, a lotta women.

Men litt alvorlig, en gang må være den første så hvorfor ikke nå? Hvis du noen gang angrer for at første gang du hadde sex var med en som "har vært litt rundt" så kan du jo trøste deg med at du kan bli første gangen for en annen og evt gjøre det til en bedre opplevelse for denne personen.

EDIT: og som en del her hinter til, hvis hu har vært med en del, så burde a jo ha litt erfaring for å si det sånn..

Endret av Mathias666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Serr! Fuck de bildene! NASTY! folk kommer jo til å bli jomfru resten av livet etter å ha sett de bildene! :thumbdown:

Men til emnestarter... Skjønner godt at du vil ha din første gang med en jomfru.. Men nå har det seg sånn at jentene nå til dags er bare ute etter de eldre guttene virker det som ( 17-18-19) . Og du er 16, så om du finner deg ei som du syns er dritdeilig som er jomfru er du veldig heldig. Da er dama hvertfall spesiell! Alt for mange fjortisjenter uten noe oppe i hodet.

Jeg skjønner det nesten ikke jeg heller :p

Men det vil komme en senere annledning... det må det bare gjøre, så slapp av...

Guttene debuterer i gjennomsnitt når de er 18 år, så du har 2 år på deg :tease: Kommer nesten garantert en ny sjangse i løpet av den tiden :)

EDIT: fuck, du var 15 , men ett fett det :p

Endret av Hansenx
Lenke til kommentar

Selv bruker jeg bare å ta det jeg får. Men det er ingen hast å ha sex bare fordi man er jomfru. Første gangen jeg hadde sex var når jeg var 17-18, og det var da ikke så ekstremt sent. Etter hva jeg har hørt så er gjennomsnittsalderen 18 år. Men det var vel noen år siden jeg hørte det.

Jeg syns ikke du burde være så nøye med å miste jomfrudommen til noen andre som er jomfru, da. Er jo sikkert greit å være på det samme nivået innen erfaring, men det viktigste er vel å ha sex med noen man liker

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_anonym_*

føleg jeg er moden..men er på en måte redd for at jeg skal komme på 10 sek første gang..Kan man vite dettefør liksom? En kamerat av meg fortalte han holdt lengre en han trodde første gang..

Lenke til kommentar
føleg jeg er moden..men er på en måte redd for at jeg skal komme på 10 sek første gang..Kan man vite dettefør liksom? En kamerat av meg fortalte han holdt lengre en han trodde første gang..

9150008[/snapback]

Man hører jo alltid om folk som kommer med en gang, og det stemmer jo for noen. Det er ikke så viktig om det skjer, og det kan gå andre veien (enten at man ikke får den opp eller at man ikke kommer i det hele tatt). Det er slikt som skjer når man er nervøs, ingen forventer at man skal klare hole-in-one første gang man golfer. Practice practice practice, og da helst med en partner ^^

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...