Lord_Linus Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Vent til du finner en jente du er glad i, og som du vil dele resten av livet ditt med. Var vel selv i 20årene før jeg hadde sex første gangen. Endret 21. juli 2007 av Lord_Linus Lenke til kommentar
drugis Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 hmm. går da fint an å pule uten følelser for jenta? folkens, har ingenting med sexpress å gjøre vell? pul viss du føler deg kåt, visst ikke, la det vær. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Med "skal vi dra hjem og ha sex?", da mener du at man snakker litt først ikke bare gå bort å si det til en random chick vel? 9116508[/snapback] Det kommer an på alkoholinntaket til jenta. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg er 17 år (eller blir på onsdag, men det har vel lite å si) og jeg er fortsatt jomfru (liker ikke det feminine ordet der ). Jeg vil også pule, men faen heller, tar meg heller tid til å finne en jente jeg er virkelig glad i. Eller kanskje en dame som faktisk er full nok til å pule meg. </kødd>... eller ? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg er 17 år (eller blir på onsdag, men det har vel lite å si) og jeg er fortsatt jomfru (liker ikke det feminine ordet der ). Jeg vil også pule, men faen heller, tar meg heller tid til å finne en jente jeg er virkelig glad i. Eller kanskje en dame som faktisk er full nok til å pule meg. </kødd>... eller ? 9117707[/snapback] Det min lille venn, er nok grunnen. Neida... Ta deg litt tid, om du føler du er klar, gå for gull. Ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg synes ikke det er noen grunn til å be om hjelp fordi du er 15 år og jomfru. Virkelig ikke. Hvis du ikke vil ha sex med jenta så trenger du jo ikke det! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Bedre å angre på noe du har gjort, en å angre på noe du ikke har gjort Endret 22. juli 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Vil ikke si at man "må" gjøre det med noen man er glad i, så lenge du føler deg klar osv. har det fint lite å si om du har en one-night stand. Konsekvensene er selvsagt annerledes, men du skjønner kanskje hva jeg mener. Ellers tar jeg samme standpunkt som i min tidligere post i denne tråden. Endret 22. juli 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Vil ikke si at man "må" gjøre det med noen man er glad i, så lenge du føler deg klar osv. har det fint lite å si om du har en one-night stand. Konsekvensene er selvsagt annerledes, men du skjønner kanskje hva jeg mener. Ellers tar jeg samme standpunkt som i min tidligere post i denne tråden. 9120269[/snapback] hehe, sant det en MÅ ikke gjøre noen ting, men alt en gjør får konsekvenser.. Vel at jeg skriver at jeg har helst lyst til å gjøre det men en kjæreste, betyr ikke nødvendigvis at det er slik det skjer..Men jeg føler jenta må være "vert det" i hvertfall første gang. Hvis du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Gjest Jegerjoanonym? Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 hehe, sant det wink.gif en MÅ ikke gjøre noen ting, men alt en gjør får konsekvenser.. tongue.gif Vel at jeg skriver at jeg har helst lyst til å gjøre det men en kjæreste, betyr ikke nødvendigvis at det er slik det skjer..Men jeg føler jenta må være "vert det" i hvertfall første gang. Hvis du skjønner hva jeg mener? Skjønner deg veldig godt der. For noen uker siden hadde jeg ei naken, deilig jente over meg i senga som faktisk , tro det eller ei ba om sex. Aldri vært så frista i hele mitt liv Men måtte bare droppe det fordi jeg ikke følte det var riktige jenta. Er 15 og Jomfru sjæl btw. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 hehe, sant det wink.gif en MÅ ikke gjøre noen ting, men alt en gjør får konsekvenser.. tongue.gif Vel at jeg skriver at jeg har helst lyst til å gjøre det men en kjæreste, betyr ikke nødvendigvis at det er slik det skjer..Men jeg føler jenta må være "vert det" i hvertfall første gang. Hvis du skjønner hva jeg mener? Skjønner deg veldig godt der. For noen uker siden hadde jeg ei naken, deilig jente over meg i senga som faktisk , tro det eller ei ba om sex. Aldri vært så frista i hele mitt liv Men måtte bare droppe det fordi jeg ikke følte det var riktige jenta. Er 15 og Jomfru sjæl btw. 9122511[/snapback] WOW... Du har selvkontroll ihvertfall.. Lenke til kommentar
Gjest Jegerjoanonym? Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Værste var jo at jeg følte meg veldig klar og ikke det minste nervøs siden det var med en barndomsvenn. Problemet er/var vel de sosiale konsekvensene. Er ikke kult å ha mista jomfrudommen din på en som har tatt over 10 siste halvåret. ( Overdrev litt der ja, men dere tar poenget ) Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 kom feil ut Mente at jeg ikke var det minste nervøs. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Værste var jo at jeg følte meg veldig klar og ikke det minste nervøs siden det var med en barndomsvenn. Problemet er/var vel de sosiale konsekvensene. Er ikke kult å ha mista jomfrudommen din på en som har tatt over 10 siste halvåret. ( Overdrev litt der ja, men dere tar poenget ) 9122576[/snapback] Jeg tok faktisk ikke poenget. Mener du å si at hun er "billig", og at det derfor ikke var ålreit å ha sex med henne? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Er det virkelig bare jeg som ikke forstår emnetittelen?! Er det slik i dag, at man må be om hjelp fordi man fremdeles er jomfru i en alder av 15 år? Flesteparten har jo ikke sex før de er 15!! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Hvorfor i all verden skulle det være no stress ? Jo tidligere pult, tøffere? Endret 22. juli 2007 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Gjest Jegerjoanonym? Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Litt for løs ja Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Ok gutt, jeg mista jomfrudommen naar jeg var tolv. IKKE GOY! nermeste JEG noen sinne har kommet voldtekt.. ( JEg var den som BLE voldtatt assa:p) Jeg angret vel ikke, men var ikke akkurat den beste maaten aa miste jomfrudommen paa. OG vet du hva som er kos? jenter simpelthen ELSKER jomfruer! saa tenk deg, vent i 3 aar og mot en drit digg dame som er erfaren til helvete! DA faar du en god opplevelse! Saa ikke bekymre deg saa mye. Naa som jeg faktisk har lest hele innlegget ditt kan jeg si dette ogsaa: IKKE PUL EN STYGG KJERRING!!! du kommer til aa aaangre! Gjor det med en du er forelska i, og det mener jeg! Folk sier at det ikke spiller noen rolle, men helt aerlig det gjor det. Naar du er forelska blir liksom alt bedre. Endret 22. juli 2007 av Latskap Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 For å kunne ha fenomenalt god sex, må man først vite hvordan dårlig sex er.. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Ja, men du kan tenke tilbake... Hadde vaert kult aa tenkte tilbake og si " fy faen, min forste gang er den beste jeg noen sinne har hatt! " Og det er ikke vanskelig aa skjonne at du har daarlig sex naar fjortisjenta bare ligger der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg