Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp: jeg er 15 og jomfru

Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er 17 år (eller blir på onsdag, men det har vel lite å si) og jeg er fortsatt jomfru (liker ikke det feminine ordet der :p). Jeg vil også pule, men faen heller, tar meg heller tid til å finne en jente jeg er virkelig glad i.

Eller kanskje en dame som faktisk er full nok til å pule meg. </kødd>... eller ?

Lenke til kommentar
Jeg er 17 år (eller blir på onsdag, men det har vel lite å si) og jeg er fortsatt jomfru (liker ikke det feminine ordet der :p). Jeg vil også pule, men faen heller, tar meg heller tid til å finne en jente jeg er virkelig glad i.

Eller kanskje en dame som faktisk er full nok til å pule meg. </kødd>... eller ?

9117707[/snapback]

Det min lille venn, er nok grunnen.

Neida... :p Ta deg litt tid, om du føler du er klar, gå for gull. Ikke verre enn det.

Lenke til kommentar

Vil ikke si at man "må" gjøre det med noen man er glad i, så lenge du føler deg klar osv. har det fint lite å si om du har en one-night stand. Konsekvensene er selvsagt annerledes, men du skjønner kanskje hva jeg mener. Ellers tar jeg samme standpunkt som i min tidligere post i denne tråden. :)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest Guest
Vil ikke si at man "må" gjøre det med noen man er glad i, så lenge du føler deg klar osv. har det fint lite å si om du har en one-night stand. Konsekvensene er selvsagt annerledes, men du skjønner kanskje hva jeg mener. Ellers tar jeg samme standpunkt som i min tidligere post i denne tråden. :)

9120269[/snapback]

hehe, sant det ;) en MÅ ikke gjøre noen ting, men alt en gjør får konsekvenser.. :p

Vel at jeg skriver at jeg har helst lyst til å gjøre det men en kjæreste, betyr ikke nødvendigvis at det er slik det skjer..Men jeg føler jenta må være "vert det" i hvertfall første gang. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Gjest Jegerjoanonym?
hehe, sant det wink.gif en MÅ ikke gjøre noen ting, men alt en gjør får konsekvenser.. tongue.gif

Vel at jeg skriver at jeg har helst lyst til å gjøre det men en kjæreste, betyr ikke nødvendigvis at det er slik det skjer..Men jeg føler jenta må være "vert det" i hvertfall første gang. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Skjønner deg veldig godt der.

For noen uker siden hadde jeg ei naken, deilig jente over meg i senga som faktisk , tro det eller ei ba om sex.

Aldri vært så frista i hele mitt liv :cry:

Men måtte bare droppe det fordi jeg ikke følte det var riktige jenta. Er 15 og Jomfru sjæl btw.

Lenke til kommentar
hehe, sant det wink.gif en MÅ ikke gjøre noen ting, men alt en gjør får konsekvenser.. tongue.gif

Skjønner deg veldig godt der.

For noen uker siden hadde jeg ei naken, deilig jente over meg i senga som faktisk , tro det eller ei ba om sex.

Aldri vært så frista i hele mitt liv :cry:

Men måtte bare droppe det fordi jeg ikke følte det var riktige jenta. Er 15 og Jomfru sjæl btw.

9122511[/snapback]

WOW...

Du har selvkontroll ihvertfall.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Jegerjoanonym?

Værste var jo at jeg følte meg veldig klar og ikke det minste nervøs siden det var med en barndomsvenn.

Problemet er/var vel de sosiale konsekvensene.

Er ikke kult å ha mista jomfrudommen din på en som har tatt over 10 siste halvåret. ( Overdrev litt der ja, men dere tar poenget )

Lenke til kommentar
Værste var jo at jeg følte meg veldig klar og ikke det minste nervøs siden det var med en barndomsvenn.

Problemet er/var vel de sosiale konsekvensene.

Er ikke kult å ha mista jomfrudommen din på en som har tatt over 10 siste halvåret. ( Overdrev litt der ja, men dere tar poenget )

9122576[/snapback]

Jeg tok faktisk ikke poenget. Mener du å si at hun er "billig", og at det derfor ikke var ålreit å ha sex med henne?

Lenke til kommentar

Ok gutt, jeg mista jomfrudommen naar jeg var tolv. IKKE GOY! nermeste JEG noen sinne har kommet voldtekt.. ( JEg var den som BLE voldtatt assa:p)

Jeg angret vel ikke, men var ikke akkurat den beste maaten aa miste jomfrudommen paa. OG vet du hva som er kos? jenter simpelthen ELSKER jomfruer! saa tenk deg, vent i 3 aar og mot en drit digg dame som er erfaren til helvete! DA faar du en god opplevelse!

Saa ikke bekymre deg saa mye.

Naa som jeg faktisk har lest hele innlegget ditt kan jeg si dette ogsaa:

IKKE PUL EN STYGG KJERRING!!! du kommer til aa aaangre! Gjor det med en du er forelska i, og det mener jeg! Folk sier at det ikke spiller noen rolle, men helt aerlig det gjor det. Naar du er forelska blir liksom alt bedre.

Endret av Latskap
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...