Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Det har seg sånn at jeg da er 15 år og jomfru. Men har veldig lyst til å gjøre det .Så har jeg en vennine som er et år eldre. Bor litt langt unna meg. Hun er ikke veldig fin, men veldig hyggelig. Saken er den at hun er veldig keen på at vi skal finne på noe. Men så vet jeg det at det vil føre til sex. Siden vi snakker litt om det og sånn på msn. Og hun hinter liksom til det, at hun vil gjøre det med meg. (hun er ikke jomfru). Men jeg er liksom ikke sikker på om jeg vil. På en måte har jeg lyst. Men på en annen måte er jeg usikker fordi jeg egentlig har mest lyst til å gjøre det med med en annen jomfru.. Mange sier at liksom første gang skal gjøres og glemmes. Men er det ikke kanskje litt kos å gjøre det "ordentlig" første gangen, slik at du ikke vil glemme den, men huske den som noe fint?? Veit det kanskje hørtes litt rart ut dette her.. Men noen som har noen synspunkter anngående temaet? Endret 20. juli 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Er du det minste usikker, så dropp det. Det er ikke noe stress, og når du har lyst, vet du det. Tro meg:-) Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Nei, vent du - og bevar selvrespekten. Det er helt sykt det sexpresset som legges på tenåringer idag. P.s. Overskriften din er for generell. Endret 21. juli 2007 av geirm Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Takker for svar.. Ja, skal forandre den.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hvis du ikke synes hun er atraktiv så er det vel ikke noe vits å ha sex med henne Lenke til kommentar
Usagi Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Om du liker jenta så er det ingen stopper vel? Det er nesten umuli at første gang blir bra, men det er fortsatt kjekt og gjøre det med noen du har absolutt lyst til å gjøre det med. Ikke gjør det bare for å ha gjort det. En trenger ikke å stresse me å bli kvitt jomfrudommen. Lenke til kommentar
nree Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Gjøres og glemmes er vell noe stort tull Burde være noe du husker for resten av livet, og da sier det seg selv at det ikke skal være noe av det værste du har opplevd.. Tolk det som du vil Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Visst du er usikker så ja, dropp det! Det er ingen hast, selv om du er en liten kåt jævel Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hvis du er i tvil, bør du vente. Ellers er det ikke så dumt å debutere med ei jente som er litt mer erfaren enn deg selv. Da er det større sjanser for at du får en minneverdig opplevelse. Hvis begge er "jomfruer" kan det bli mye flau fomling. Ikke sjelden blir man nærvøs og begynner å fnise ukontrollert. Bl.a. derfor er det en fordel at partneren ikke er like uerfaren første gang, men har vært borti slike nybegynnerfakter før. Men uansett bør man ta seg god tid og ikke stresse - det gjelder både det å gå til sengs og ha sex første gang, og mens du er i sengen og har sex. Min første gang var med ei jente som var tre år eldre, da jeg var 15. Det ble en natt jeg vil huske med glede resten av livet. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Ikke stress med å ha sex med en jomfru, går som regel i dass Endret 20. juli 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 min mamma pleier alltid å si "er du i tvil så er du ikke i tvil" og jeg tror det ligger mye i det. hvis du er usikker på om du vil humpe på denne dama synes jeg du skal avstå. dukker nok opp noen flere muligheter etterhvert skal du nok se.... Lenke til kommentar
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Takker for svar folkens Vannskelig tid dette når man er tenåring Jeg tror vel at det jeg helst vil, er at jeg gjør det med en kjæreste. Og for å si det sånn, hun jenta jeg snakka om, kommer ikke til å bli det..Men de fleste jentene er jeg liksom bare veldig gode venner med, så tror ikke jeg blir sammen med noen. Men jeg begynner jo på vidregående til høsten, og vil få en ny vennekrets og alt sånn, så det blir bra Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Vent til du finner en jente som ikke "bare" er hyggelig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ikke ha sex BARE for å ha sex. Vent til du finner noen du er skikkelig glad i Sexen er mye bedre da Lenke til kommentar
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 sant det..når jeg tenker meg om, så vil jeg ha kvalitet ikke kvantitet =P Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Samma om partner din er jomfu eller ikke da.. Du må føle at du har lyst til å ha sex med personen.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Føyer meg etter de andre her og legger til at dette er ikke noe å stresse med. Gjør hva du selv har mest lyst til, og ikke la deg rive med kun på grunn av sexpresset. Skal love deg at du ikke vil angre senere. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg var 21 år første gang, og det var med jenta jeg gifta meg med... Ikke stress med såpass viktige saker, det kan få mindre heldige konsekvenser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Jeg var jomfru til jeg var 23. Ikke stress med det. Det skjer når det skjer, og planlegger man for mye går det bare bort i nervøsitet og kåling. Har du selvtillit nok til å spørre ei dame "skal vi dra hjem og ha sex?" er det 50/50 sjans for at hun faktisk sier JA! Men det er vel ikke noe man bare spør tilfeldige folk om, på fotballtrening f.eks. Endret 21. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Med "skal vi dra hjem og ha sex?", da mener du at man snakker litt først ikke bare gå bort å si det til en random chick vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg