Gjest SaraSoo Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Heisann! Beklager at dette innlegget er så enormt, men det er virkelig ingen annen måte jeg kunne gjort det på. Dette er den eneste måten å forklare alt sammen på. Jeg er ei jente som har gått 2 år i klasse med han jeg skal snakke om her. Jeg har vært av og på-forelsket i ham siden første høsten vi gikk i klasse sammen. Vi hadde et normalt klassevenn-forhold, og jeg var ganske sjenert av meg i den tiden der, så vi ble ikke så godt kjent. Men i vinter skjedde det noe. Vi satt og snakket sammen på msn, og ordene fosset ut. Vi snakket og snakket, og før vi visste ordet av det hadde vi snakket i over 5 timer, og klokka var halv 5 om natta. Dette gjentok seg ofte. Men riktignok bare på msn. Men vi sa ting til hverandre som vi ikke sier til mange, tror jeg. Ihverftall ikke av det motsatte kjønn. Og vi kom frem til at vi er glad i hverandre, og at det var rart at vi ikke hadde oppdaget at vi hadde så mye å prate om før. På det tidspunktet vi begynte å snakke trodde jeg at jeg hadde komt over ham. Men da han viste seg å være den godgutten han var (ihvertfall virket som der) blusset følelsene fort opp igjen. Men da fikk jeg et stort dilemma. Jeg hadde følelser for en som potensielt kunne bli en av mine aller beste venner. Og det var ganske vanskelig. I denne perioden i vinter-vår fant vi på en del ting. Men sjeldent alene. To ganger var vi alene. Ene gangen snakket vi ganske bra sammen, og det var egentlig veldig koselig. Men vi var generelt ganske dårlig på det der med snakking IRL. Det er det nok to grunner til 1. Vi bygget opp forholdet vårt på snakking som ikke var IRL. 2. Vi var sjeldent alene. Men i tillegg har jeg et elsk/hat forhold til ham, for jeg vet han er så grei innerst inne. Men mot veldig mange av de andre jentene i klassen er han ganske slem. Og på skolen er vi ihvertfall ikke akkurat i vårt rette element, for da er han i guttegjengen som alle er jenteplagere, og han blir helt annerledes... Så det er så vanskelig for meg å vite hvor hans ekte identitet er, på en måte Og det blir vanskelig for meg å stole på ham, for han har til tider på skolen køddet med ting som vi hadde snakket om på msn.. Etter en stund gikk vi rett og slett litt tom for ting å snakke om, og samtalene våre dabbet av. Og dermed dabbet møtene våre av. Men etter flere gutter jeg har trodd jeg har likt, har jeg bare falt tilbake på ham. Jeg tenker utrolig mye på ham. Men jeg vet bare ikke hvem han er, selv om han sier at jeg trolig kjenner ham bedre enn de fleste. Vi har såvidt snakket sammen ordentlig de siste par månedene. Og det virker ikke som han er spesielt interessert i å snakke med meg.. Men derimot så tar jo ikke jeg så mye kontakt heller, så kanskje han opplever meg på samme måte? Nå er han på ferie, og her en kveld ble vi sittende å snakke, i gammel stil. Det var så koselig.. Og jeg snakket om at jeg skulle kjøpe meg badebasseng, og da sa han at han skulle komme å ta seg en dukkert der om et par uker. Men jeg har bare virkelig ikke anelse hva han vil, hva jeg skal gjøre, eller noe. Jeg vil helst bare glemme ham. Men det er ikke mulig. Jeg har prøvd i over ett år. Selv om han er en av de jeg har fått vite mest om av alle guttene jeg kjenner, så er han den absolutt vanskeligste å lese! Hjelp, sier jeg bare! Hjelp! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Jeg gidder ikke å gi deg et langt svar som så mange andre kommer til å gjøre etter meg. Dette er ganske enkelt. Du forteller han om det du nettopp skreiv til oss. Bare si det rett ut. Tenk om han føler akkurat det samme. FORTELL OG SPØR =) KKK Kommunikasjon Kommunikasjon Kommunikasjon Endret 19. juli 2007 av Nstin Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 *sukk* Problemet er at den fyren der er layed back. For mye! Han hater når jenter er sånn følelses-bablende, og har absolutt ikke tro på at å snakke om et problem hjelper. Så jeg kvir meg bare for å snakke med ham.. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Hvor dramatisk jeg skal framstille det, på en måte. Vi har hatt et koselig, og lett forhold før. Jeg har ikke lyst å plutselig lesse 1000 kilo på ham heller:S Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Du kan jo snakke det språket gutter forstår: Deg -"Jeg er glad i deg, og vil gjerne at vi prøver på et forhold " Han *Og......, forundret ansikt* Deg-"Som medfører at vi har masse sex" Han -"Jeg er også veldig glad i deg " Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 *sukk* Problemet er at den fyren der er layed back. For mye! Han hater når jenter er sånn følelses-bablende, og har absolutt ikke tro på at å snakke om et problem hjelper. Så jeg kvir meg bare for å snakke med ham.. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Hvor dramatisk jeg skal framstille det, på en måte. Vi har hatt et koselig, og lett forhold før. Jeg har ikke lyst å plutselig lesse 1000 kilo på ham heller:S 9105647[/snapback] Later som han heter Geir jeg. "Hei Geir!" "Hei Sara" "Du, jeg har hatt følelser for deg en god stund nå og du må bare få vite det. Lyst til å finne på noe en dag?" "OK" Problem solved. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 *sukk* Problemet er at den fyren der er layed back. For mye! Han hater når jenter er sånn følelses-bablende, og har absolutt ikke tro på at å snakke om et problem hjelper. Så jeg kvir meg bare for å snakke med ham.. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Hvor dramatisk jeg skal framstille det, på en måte. Vi har hatt et koselig, og lett forhold før. Jeg har ikke lyst å plutselig lesse 1000 kilo på ham heller:S 9105647[/snapback] Later som han heter Geir jeg. "Hei Geir!" "Hei Sara" "Du, jeg har hatt følelser for deg en god stund nå og du må bare få vite det. Lyst til å finne på noe en dag?" "OK" Problem solved. 9105691[/snapback] Men så har det seg sånn at jeg lever i den teite ungdomskoletida hvor hvis jeg sier noe sånt, og det kommer ut blant resten av folka, så blir det kaos uten like for meg. Kunne han bare latt være å gå i den forbanna klassa mi da? Da hadde ingen trengt å blande seg... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Men så har det seg sånn at jeg lever i den teite ungdomskoletida hvor hvis jeg sier noe sånt, og det kommer ut blant resten av folka, så blir det kaos uten like for meg.Kunne han bare latt være å gå i den forbanna klassa mi da? Da hadde ingen trengt å blande seg... 9105750[/snapback] Kan ikke se hva det skal bli kaos av? Du er jo bare moden å viser at du tørr å sette deg selv ut der å si hva du føler rett ut, uten å bry deg om hva andre mener. Lenke til kommentar
Gjest SaraSoo Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Ja, hadde alle på skolen hatt samme syn som meg hadde det ikke blitt noe som helst styr ut av noe. Men siden det er en hau med superhormonelle, umodne, barnslige gutter der, så er dette akkurat sånne ting de liker å misbruke for å gjøre skoledagene mer spennende for dem. Vi skal på tur i september, og der blir det veldig mye kontakt mellom folk, tenker jeg. (Mange døgn lange bussturer, der folk sover oppåhverandre osv.) Så jeg tror kanskje jeg skal se hva som skjer der, og isåfall gjøre noe etter den turen. Hvis ikke kan det bli litt pinlig Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg gidder ikke å gi deg et langt svar som så mange andre kommer til å gjøre etter meg. Dette er ganske enkelt. Du forteller han om det du nettopp skreiv til oss. Bare si det rett ut. Tenk om han føler akkurat det samme. FORTELL OG SPØR =) KKK Kommunikasjon Kommunikasjon Kommunikasjon 9105554[/snapback] U is liek taking teh keystrokez out of my noze"#"! *Shared brain* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå