ReVolvolution Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Dusjen i den nye leiligheten min har klikka. Kjem bare varmt vann av og til ut av den. Er kun når eg skrur på dusjen at det er varmt vann i 2-3 sek, så blir det lunka, selvom eg har varmen på full guffe! Blandebatteriet er ganske nytt. Kan eg rensa nåke so at da blir bedre, eller må eg ha nytt blandebatteri? Er varmt vann i alle springane rundtom i leiligheten. Kokvarmt. Hjelp en stakkars, og nå syk gutt med å få varme i dusjen Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 kan hende blandebatteriet er istykker, hvis det er nytt er det jo reklamasjon på det enda:) I begynnelsen mistenkte jeg att varmtvannsbrederen var iustand, men hvis du får varmt og kaldt vann i andre kraner så er det jo ikke det.. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Bortimot alle blandbatterier har filter / silpakninger. Hvis det er satt opp nye rør, vil disse inneholde partikler som tetter disse filterene. Hvor de sitter og hvordan varierer. Snakk med en rørlegger eller prøv å finne monteringsanvisningen på nettet. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Heihei! Var denne silen som var tett på varmtvannet.. En bagatell bare Var bare å skru av vannet, ta av batteriet, ta ut silene, skylle de, og sette dem inn igjen, og skru på batteri og vann, så var det plutselig varmt igjen Takk for gode forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå