Skilpadde Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Moholt jævelene hadde lovet meg hybel til skolestart, men så fikk jeg nettop vite at jeg ikke får den før september/oktober. Jeg har ringt rundt til en hel mengde hybeleiere de siste dagene, og alle sier det samme. Det er ikke attraktivt å leie ut for en måned eller to. Med andre ord sliter jeg litt nå. Er det noen som har kreative forslag til hvordan jeg kan ordne dette, eller eventuelt noen som har et ledig rom/hybel/sofa/pappkasse jeg kan leie midlertidig? Lenke til kommentar
tormichael Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Heisann. Et alternativ er jo Tak Over Hodet-garantien som loves ut til nye studenter ved NTNU og HiST. Vet dog ikke hvor lenge dette alternativet "holder åpent"... Evt at du har en snill kompis/venninne som du kan overta sofaen til for en periode Lykke til i alle fall! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Tak over hodet-greia er greit nok for et par netter, men kjipt hvis det er snakk om et par måneder (hvor lenge har de egentlig åpent?) Søk videre og se om du finner en plass med kort oppsigelsestid. Ordner seg sikkert Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Tror den "tak over hodet" greian varer en god stund. Bekjent av meg bodde på det 1-2 mnd(tror jeg) inntil han fikk ordna seg hybel. "Fra og med semesterstart til man har skaffet seg en hybel er det mulig å bo hos oss for en billig penge." Lenke til kommentar
Thoz Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Noen som vet om det finnes en liknende ordning i Bergen? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er vel ikke værre enn at du ringer og spør? Prøv i morra, regner med at de har litt flere folk på jobb nå rett før semester start. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 på www.studiebyen.no kan man chatte med studenter som jobber for studiebyEN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå