Lyral Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg har det samme problemet jeg og, å jeg tror at det kommer fra strømforsyningen min siden den er ganske så makset ut nå. (Den suger.) Har mutet alt som jeg ikke bruker å alt det der, men det som fikser det for meg er et lite forsiktig spark i kabinettet Ikke hardt i det hele tatt. Tipper det skjer når pcen er under litt load. Ser i task manager at vær gang cpu'en går i 100% så kommer den lyden. Dette gjelder når jeg scroller, åpner mapper, ja egentlig alt. Så det lille forsiktige sparket hjelper meg vertfall Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Ja. Nå har jeg prøvd å dempe alt av lyd, uten hell selvsagt....... Jeg har prøvd følgende uten hell: Mute alt i Windows Skru ned alt av volum i Windows Dratt ut lydkabler fra PC. Skal prøve og koble fra lydkortet for å se om det blir bedre. Det har ingen ting med lyd eller lydkortet å gjøre så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ja. Nå har jeg prøvd å dempe alt av lyd, uten hell selvsagt....... Jeg har prøvd følgende uten hell: Mute alt i Windows Skru ned alt av volum i Windows Dratt ut lydkabler fra PC. Skal prøve og koble fra lydkortet for å se om det blir bedre. Det har ingen ting med lyd eller lydkortet å gjøre så vidt jeg kan se. 9109207[/snapback] Det er en innebygd høyttaler i hovedkortet ditt... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Ja. Nå har jeg prøvd å dempe alt av lyd, uten hell selvsagt....... Jeg har prøvd følgende uten hell: Mute alt i Windows Skru ned alt av volum i Windows Dratt ut lydkabler fra PC. Skal prøve og koble fra lydkortet for å se om det blir bedre. Det har ingen ting med lyd eller lydkortet å gjøre så vidt jeg kan se. 9109207[/snapback] Det er en innebygd høyttaler i hovedkortet ditt... 9109736[/snapback] Som lager den lyden bare for skøy? Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Ja. Nå har jeg prøvd å dempe alt av lyd, uten hell selvsagt....... Jeg har prøvd følgende uten hell: Mute alt i Windows Skru ned alt av volum i Windows Dratt ut lydkabler fra PC. Skal prøve og koble fra lydkortet for å se om det blir bedre. Det har ingen ting med lyd eller lydkortet å gjøre så vidt jeg kan se. 9109207[/snapback] Det er en innebygd høyttaler i hovedkortet ditt... 9109736[/snapback] Ikke den lyden. Det er en slags svaaaak summelyd på en måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Samme problemet med støy jeg også. Dette gjorde jeg: Åpnet opp volume kontrollen (den store med mic, aux, cd, line in osv) Da jeg krysset av "Phone" så kom støyen vekk! Hva er egentlig phone, telefonlyd? Da var det ihvertfall fixa! Endelig, har irritert meg lenge. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Et innlegg med spam og fullstendig off-topic er fjernet. Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå