Enceladus Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg har lyst ut å ut møte nye folk. Ønsker å begynne med en eller annen form for organisert aktivitet. Jeg har vurdert dansekurs, men jeg vet ikke om jeg tørr siden jeg er så sjenert. Noen gode forslag eller anbefalinger? Jeg er åpen for alt. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kampsport. Genialt på mange måter. Du blir trent, du lærer selvforsvar, det bedrer selvtilliten, og du møter nye personer. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Kampsport. Genialt på mange måter. Du blir trent, du lærer selvforsvar, det bedrer selvtilliten, og du møter nye personer. 9105378[/snapback] Fint forslag. Men er det ikke bare gutter på slike ting. Vil at det skal være litt balansert mellom kjønnene. Hvilke typer kampsporter anbefales? Endret 19. juli 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Det varierer sterkt vil jeg tro. Mange jenter er også opptatt av selvforsvar, i disse dager. Der jeg gikk på Taekwondo var det 3 jenter. Men det er nok ikke det letteste stedet å finne maker, om det er det du er ute etter. Er ingen ekspert på kampsport, så jeg kan egentelig ikke anbefale deg en spesiell type. Jeg mener at Karate er ganske orientert rundt hånd-bruk, Jujutsu(staving) er ganske selvforsvar orientert. Taekwondo bruker mye spark. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Noen som har andre forslag? Hva som helst, bare kom med det. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Treningsstudio ? Kanskje ikke så organisert at det gjør noe, men det er veldig masse jenter der Selv går jeg på Svett og Blid @ Åsane Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Treningsstudio ? Kanskje ikke så organisert at det gjør noe, men det er veldig masse jenter der Selv går jeg på Svett og Blid @ Åsane 9109674[/snapback] Takk for forslaget. Men nei tror ikke det. Trener hjemme hver dag og er fornød med det. Dessuten så er ikke et treningsstudio stedet du går for å være sosial akkurat. Ok er det ingen som driver med noe annet litt mer spesielt. Kanskje noe som ikke dreier seg om sport. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Greit, bli religiøs. Dra på kristenmøter, har hørt at damene der er noe av det mest løssluppene som finnes ;p Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Greit, bli religiøs. Dra på kristenmøter, har hørt at damene der er noe av det mest løssluppene som finnes ;p 9114907[/snapback] Haha! Nei ellers takk. Jeg er Ateist så tror ikke jeg ville passet så godt inn der. Kristne damer er heller ikke noe jeg ønsker å dra. Det finnes ikke noe motsatt da? Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Theater. Kan gjøre deg mindre sjenert, du møter mange nye mennesker og får trent på å opptre forran forsamlinger, noe som kan komme godt med senere i livet. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Theater. Kan gjøre deg mindre sjenert, du møter mange nye mennesker og får trent på å opptre forran forsamlinger, noe som kan komme godt med senere i livet. 9116624[/snapback] Fint forslag. Men jeg har en frytktelig sceneskrekk, så vet ikke om jeg hadde turt noe slikt. Alle eksamener og muntelige foredrag jeg har hatt på skolen har vært sanne helvete. Jeg er også håpløs til å huske replikker utenat. Noe som gir meg veldig mye til dagelig er min kreativitet. Jeg driver mye med design og tegning. Finnes det noe greier på det området jeg kunne begynt på? Lenke til kommentar
lain Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Undersøk om det er en paintball bane i området. De arrangerer gjerne kvelder der folk kommer å spiller, med utlån av utstyr. Er det innebane med reball er det gjerne ganske billig også. Vet den på hamar tar 100 kroner for en kveld inkl utstyr. Kanskje ikke den beste måten å treffe nye folk på, no fun intended, men du bruker maske og spiller på lag, mer som cs irl. Og det er veldig moro, får adrenalinet til å bobble og kroppen får rørt på seg. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Sosialistisk ungdom. Sammen er vi tyngre! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Trur kickboxing er den kampsporten hvor det deltar flest kvinner. Var fler jenter en gutter når jeg testa det ett parr ganger. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Dansing høres bra ut. Det er i hvert fall et sted der kvinner er overrepresentert. Dansing er i tillegg fysisk krevende, og for mange er det veldig morsomt. Jeg er ikke noen råtass på dansegulvet selv, og egentlig er det litt synd. Salsa og tango er visst veldig i vinden for tiden, og jeg anbefaler det fremfor andre typer kjedelig dans som f. eks. linedance (her er det bare førti år gamle husmødre som står å spretter på linje). Ta en sjanse, og begynn på dansing Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kollektivt selvmord Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 HVU er en fin fritidsaktivitet, om noe ukjent. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Kollektivt selvmord Nja.. Been there done that, og det var heller skuffende da jeg er fortsatt i live. HVU er en fin fritidsaktivitet, om noe ukjent. HVU = Heimevernsungdommen? kan du fortelle litt om det? Ble litt interessert.. Endret 11. oktober 2007 av Speik Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Er ikke HVU nesten som speider`n..? Eller er jeg langt ute på jordet nå..? EDIT: Anbefaler deg en kampsport, eller kanskje et slags kurs av noe slag? Kurvfletting? Da er du jo bare NØDT til å treffe mange damer! Kanskje ikke så mange unge.. Men definitivt mange single! Endret 11. oktober 2007 av Binko Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Greit, bli religiøs. Dra på kristenmøter, har hørt at damene der er noe av det mest løssluppene som finnes ;p Det er ikke kødd! De er jo helt ville på de campene sine, de er til og med oppe til kl4 på natta. Og de aller værste sover sniker seg ut av vinduet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå