kasol Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hei! Trenger hjelp til å bygge en AMD dual spill server: Gi råd om: Hovekort, HD, RAM, Skjermkort etc moa sett opp en anbefalt maskin! Skal brukes til BF1942 og Medal of honor Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Anbefaler asus A/M-266D hovedkort, fungerer strålende her hos meg, sammen med apacer CL2 DDR minne (ikke registered). Kjører to mp1900 på det. Bare vær obs på at den ene kjøleren kommer til å sitte svært nært grafikkortet, og du bør derfor ikke velge en kjøler som har vifte på sidene i stedet for på toppen. Blant disker liker jeg best Seagate sin barracuda V, dersom maskinen skal stå i et rom der det er folk - de er definitivt de mest stillegående akkurat nå. I motsatt fall er det vel WD som stikker av med førsteplassen, raskere, men også mer støy. Ettersom boksen skal være server, kan du jo klare deg med et billig skjermkort. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Argon 264: Du beskrev saken min perfekt. ASUS a7m-d anbefaler jeg også etter å ha lest ganske mye om de forskjelling hovedkortene du finner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå