superninja Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har no det her kabinette og eg går å kjeda meg litt for dagane og kabinettet er jo dønn kjedelig, så lurte på om folk har tips til veeeldig enkle men tøffe ting eg kan gjere med det, f.eks spraye på ettlant ens, må berre finne ut kva eg skal skrive Tips? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Skall du legge mye penger i det? Hadde vert tøft om du spaklet igjenn de rillene i fronten og kanske satte inn plexi glass i sidedøra, kanske litt lakk? Ikke glem og lage en Worklog;) Endret 19. juli 2007 av Sigggen Lenke til kommentar
superninja Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Hehe, tenkte berre noko heilt enkelt som eg kan puttle på med til hovedkortet mitt kjem tilbake. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Høres ikke ut som om du har så alt for store planer men det kan jo bli noe ut av det.. Katoder da? eller kabinett Etch? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Plexiglass i sidedøren og skjulte katoder oppe og nede i kabinettet. Ta å rydd godt i kablene også så blir det pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå