Thor Håkonsen Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Jepp, den er litt mørk Men det er for stemninga sin skyld. Veldig fornøyd med kritikken jeg fikk på mitt forrige knelerbilde her inne, håper på like mye respons denne gang For de som lurer, så er det en kneler. Latinsk navn : Idolomantis diabolica Kneleren på bildet er i overkant av 1 cm stor Nikon D80 Sigma EX 105mm DG Macro - 36mm Kenko mellomring f/16 1/125 SB-600 blitz Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 f/16 (!) hvorfor har du satt den så forbanna høyt? Skal komme med kritikk når du svarer Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) f/16 (!) hvorfor har du satt den så forbanna høyt? Skal komme med kritikk når du svarer 9105309[/snapback] Jeg har satt den så "forbanna" høyt for å få nok dybde ! Hvorfor ellers ? Kan jo legge til at dette "forverres" når man bruker mellomringer... Endret 19. juli 2007 av ThorEH Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Syns det var et forbanna flott bilde, men liker ikke den svarte bakgrunnen. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Har ikke så mye kritkk å komme med. Synes bildet var kult og litt ekkelt kanskje? btw: hvordan kommer du så nært? Har selv prøvd å komme nært insekter, men de springer eller flyr vekk. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 For ett rart insekt.. Først syns jeg det så ut som noe av porselen. Ellers har jeg ikke noe fornuftig å si, annet enn at det var ett kult bilde. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 20. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Rar og ekkel skapning synes jeg. Det var jo utrolig bra fanget da! Edit: Post 444 Endret 20. juli 2007 av Bushmills Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Jeg synes dette bildet hadde gjort seg bedre om du kuttet ned til kun innsektet. Det er nok å feste blikket på der uansett. Endret 20. juli 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 20. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Den ser skikkelig psycho ut! Finnes sånne her i landet? Uansett et flott bilde, det ser nesten ut som den poserer, faktisk. Dybdeskarpheten er knallbra. Det kan sikkert være noe å si om utsnitt og denslags, men jeg har ingenting å komme med der. Kneleren fanger all oppmerksomhet likevel. Det eneste jeg kunne tenkt meg var at den fikk littegranne mer lys på seg. Jeg ser det riktignok på en laptopskjerm, så det kan hende det er lysere enn hva jeg ser. [En kommentar er fjernet av moderator, hadde sammenheng med slettede poster.] Endret 21. juli 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
miCro Skrevet 20. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2007 Dybdeskarpheten gjorde seg utrolig godt på dette bildet, det får kneleren til å virke enorm! Skikkelig creepy bilde, meget bra! Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Den ser skikkelig psycho ut! Finnes sånne her i landet? Uansett et flott bilde, det ser nesten ut som den poserer, faktisk. Dybdeskarpheten er knallbra. Det kan sikkert være noe å si om utsnitt og denslags, men jeg har ingenting å komme med der. Kneleren fanger all oppmerksomhet likevel. Det eneste jeg kunne tenkt meg var at den fikk littegranne mer lys på seg. Jeg ser det riktignok på en laptopskjerm, så det kan hende det er lysere enn hva jeg ser. 9111788[/snapback] Takker. Disse rakkerne har vi nok ikke her til lands nei. Akkuratt denne arten er naturlig hjemmehørende i Tanzania. Men det finnes naturlig knelere nedover i Sør-Europa. Noen grønne rakkere. Ikke ulike de jeg har lagt ut i kritikkforumet tidligere [Et sitat og kommentar er fjernet av moderator, hadde sammenheng med slettede poster.] Endret 21. juli 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg må si jeg likte dette bildet like godt som det forrige, men det var noe som skurrer litt i dette bildet. Flotte insekter, disse knelerne. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2007 Moderator har hatt en opprydning i denne tråden. Hold dere til bildekritikken dere, og la kritikken av andre brukere være. Opplever dere noe som usaklig, så rapporter det, ikke bruk tråden til å krangle om det. Der er det off topic. Og husk, folk her som i andre deler av forumet har lov til å være nybegynnere, og stille "nybegynnerspørsmål", uten at man skal lage noen sak av det. Samtidig er det greit å lese retningslinjene punkt 1, og være saklig og høflig når man kommenterer noe. Da unngår man gjerne slike situasjoner. Reaksjoner på eller kommentarer til moderering tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå