Gå til innhold

Bildekritikk : Idolomantis diabolica

Anbefalte innlegg

Jepp, den er litt mørk :) Men det er for stemninga sin skyld.

Veldig fornøyd med kritikken jeg fikk på mitt forrige knelerbilde her inne, håper på like mye respons denne gang

853261498_6720e2e6d0_o.jpg

For de som lurer, så er det en kneler. Latinsk navn : Idolomantis diabolica

Kneleren på bildet er i overkant av 1 cm stor

Nikon D80

Sigma EX 105mm DG Macro - 36mm Kenko mellomring

f/16

1/125

SB-600 blitz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den ser skikkelig psycho ut! Finnes sånne her i landet?

Uansett et flott bilde, det ser nesten ut som den poserer, faktisk. Dybdeskarpheten er knallbra. Det kan sikkert være noe å si om utsnitt og denslags, men jeg har ingenting å komme med der. Kneleren fanger all oppmerksomhet likevel.

Det eneste jeg kunne tenkt meg var at den fikk littegranne mer lys på seg. Jeg ser det riktignok på en laptopskjerm, så det kan hende det er lysere enn hva jeg ser.

[En kommentar er fjernet av moderator, hadde sammenheng med slettede poster.]

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Den ser skikkelig psycho ut! Finnes sånne her i landet?

Uansett et flott bilde, det ser nesten ut som den poserer, faktisk. Dybdeskarpheten er knallbra. Det kan sikkert være noe å si om utsnitt og denslags, men jeg har ingenting å komme med der. Kneleren fanger all oppmerksomhet likevel.

Det eneste jeg kunne tenkt meg var at den fikk littegranne mer lys på seg. Jeg ser det riktignok på en laptopskjerm, så det kan hende det er lysere enn hva jeg ser.

9111788[/snapback]

Takker. Disse rakkerne har vi nok ikke her til lands nei. Akkuratt denne arten er naturlig hjemmehørende i Tanzania. Men det finnes naturlig knelere nedover i Sør-Europa. Noen grønne rakkere. Ikke ulike de jeg har lagt ut i kritikkforumet tidligere

[Et sitat og kommentar er fjernet av moderator, hadde sammenheng med slettede poster.]

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Moderator har hatt en opprydning i denne tråden. Hold dere til bildekritikken dere, og la kritikken av andre brukere være. Opplever dere noe som usaklig, så rapporter det, ikke bruk tråden til å krangle om det. Der er det off topic.

Og husk, folk her som i andre deler av forumet har lov til å være nybegynnere, og stille "nybegynnerspørsmål", uten at man skal lage noen sak av det. Samtidig er det greit å lese retningslinjene punkt 1, og være saklig og høflig når man kommenterer noe. Da unngår man gjerne slike situasjoner.

Reaksjoner på eller kommentarer til moderering tas som vanlig på PM, ikke i tråden.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...