Gå til innhold

restetorget og venteliste

Anbefalte innlegg

hva om jeg takker ja til venteliste på et studie og også sier ja til et annet studie på ResteTorget. Vil de på ResteTorget fjerne meg fra ventelista?? jeg ønsker helst fortsatt å bli værende på ventelista men gardere sånn at hvis jeg ikke kommer inn så tar jeg studiet på ResteTorget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva om jeg takker ja til venteliste på et studie og også sier ja til et annet studie på ResteTorget. Vil de på ResteTorget fjerne meg fra ventelista?? jeg ønsker helst fortsatt å bli værende på ventelista men gardere sånn at hvis jeg ikke kommer inn så tar jeg studiet på ResteTorget.

9105157[/snapback]

Jeg vil tro du mister plassen. Det er jo SO som står bak ResteTorget også.

Lenke til kommentar

Hvis man kommer inn på 2. valget på søknaden kan man jo ta imot plassen og fortsatt stå på ventelisten for det som er på 1. plass. Plassen fra restetorget blir jo et slags 11. valg da, så godt mulig du fortsatt kan stå på ventelisten.

Hør med Samordna opptak!

Lenke til kommentar

Restetorget er et torg for studieplasser som enda ikke er befylt. Ergo ringer du og tar en av de studieplassene har du bestemt deg for å gå det studiet og dine andre valger blir overstyrt av ditt valg om å finne et studie fra restetorget. Jeg jakter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...