Rollespilleren Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg søkte etter en dokumentar og havnet på http://www.bliaktiv.no Her fant jeg bare linker til noe som sikkert bare installerer spyware og ødeleggende ting på maskinen til de som besøker. Det er over 8000 registerte og ikke en eneste skikkelig person fant jeg. Hva i all verden?? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Trodde du køddet jeg, men forumet var jo fylt av spam ala "grow 10 inches" etc. Sære greier.. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) noe så ekstremt med spam og ser ikke ut som moderatorene har vært der på en stund heller, første posten i hovedforumet er fra Tir Sep 12, 2006 7:38 pm er spam det og I went to the store the other day, I was only in there for about 5 minutes and when I came out there was a damn motorcycle cop writing a parking ticket.So I went up to him and said, ‘Come on buddy, howabout giving a guy a break?’ He ignored me and continued writing the ticket. So I called him a pencil necked nazi. He glared at me and started writing another ticket for having bald tires!! So I called him a horse shit. He finished the second ticket and put it on the car with the first. Then he started writing a third ticket!! This went on for about 20 minutes, the more I abused him, the more tickets he wrote. I didn’t give a damn. My car was parked around the corner… :!: fra en post Endret 19. juli 2007 av Belfez Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Haha, det med boten bør prøves ut! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 hvor på siden finnes forumet ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå