Arne Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Hei! Eg har nettopp installert windows Vista. I starten verka internettet, men i ein periode, så var tenesteleverandøren AFK, for å seie dei slik... Då vart eg så himla forbanna at eg i frustrasjon kopla frå det lokale nettverket eg var i. Tilkoplinga var heilt fin den, men eg hadde ikkje kontakt med omverdenen. Etter at eg kopla frå, og internett-tilgangen kom tilbake (ikkje på min pc, men på mamma sin), så prøver eg å kople til nettverket, men det går ikkje. Nettverket kjem ikkje opp på lista over nettverk. Merk: Tilgangen går slik: router -xp-pc (som verker) -Switch - Vista-pc (min som ikkje verker, kopla til swithchen over) Dette er ganske frustrerane, og eg treng internett no, til å laste ned oppdateringar og pathchar til spel. Kan nokon hjelpe meg her? Endret 19. juli 2007 av Arne Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Får du IP fra routeren? Får du pinget routeren? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Takk for at du svarte, agvg, men alt løyste seg ved ein rask formatering... Svenske-metoden, veit du... ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå