ojstein^ Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Hei! Har en Golf II GTI -87 som rett og slett ikke greier å gå på tomgang, bare dør ut.. Bilen vil av og til ikke starte heller , men starter når jeg triller den igang.. Kan det være rotoren i fordeleren som må skiftes ? EDIT: Motoren har direkte innsprut! Endret 19. juli 2007 av OjsteiN_ Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Fordeler, tomgangsinnstillinga er feil... Dårlig spenning på batteriet? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Tomgangsregulatoren? 9107542[/snapback] Der var ordet jeg lette etter... Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Har skiftet fordelerlokket og rotoren , men er fortsatt ustø på tomgang.. Tomgangsregulatoren , hvor finner jeg den? Btw , motoren starter bare når den er kald og når jeg triller den igang.. Hvorfor ikke når den er varm? Endret 20. juli 2007 av OjsteiN_ Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Kan være mange ting, men kanskje kaldstartdysa lekker, slik at den får for mye bensin. På kald motor gjør det ikke så mye, for da åpner kaldstartdysa mens startmotoren går, men på varm motor vil det kunne gi "drukning". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå