kuami Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Sitter med undring og ser alle diskusjonene om den nye bilen...fantastisk mye følelser en "vanlig" bil kan skape... Men har nå gjort "tabben" og prøvekjørt en 1,8 td Titanium og tror pokker meg jeg bestiller en ny bil for første gang. Har tidligere hatt sierra x2, Mondeo 97 og har nå Mondeo 01 så er litt glad i Ford. Men nok om det. Hva skal jeg velge? Synes 1,8 var veldig moro å kjøre...hmmm...blir vel 2,0 lell tenker jeg. Titan eller Ghia eller trend... Prøvde som nevnt Titan med Converse greiene i midten. Ble litt forstyrret av det egentlig...lyste veldig opp i mørket. Noen som har erfaringer med dette systemet. Er det greit? Går det an å dimme ned?? Synes den "gamle" komputeren i Trend/Ghia er "renere". Er det ikke kjørelys i instrumentene. Det er det i min 01. Og skjønner at vi ikke kan legge fram alle tilbudene vi får, men rabatt skal vi ha. Ser at Røhne&Selmer gir deg en titan for trend pris nå. Har fått tilsvarende sjøl litt lenger nord i landet, men koster jo 11.900 for å få den på veien. Fargen da...hmmm thunder var kul. Finnes det noen store bilder av bilene/fargene? Vel dette var mye, men ble litt "forelsket" da sjø. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Merkelig hvis det er veldig sterkt lys uten dimming. Du kikket ikke etter det da du prøvekjørte da? Lenke til kommentar
kuami Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Gikk ikke etter i "sømmene". Men instrumentene ble mørke i tunnelene og derfor uleselige. Mens jeg tyyydelig kunne se hvilken kanal jeg hadde på radioen og at jeg hadde frontlysene på på denne converse skjermen. Veldig interresant... Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Vet ikke så mye om nye Mondeo, men ikke bestill 1.8 diesel. Mener den ikke har partikkelfilter. Og en Titan for Trend-pris? Da får du jo en 2.0 diesel stasjonsvogn med 130 hk til 314 000, med Titan utstyrsnivå. Synes det høres ut som et røverkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå