Zero Cool Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Hei! Jeg har en viss sum med penger... Er det noen som hjelpe meg å finne det smarteste og billigste å kjøpe til den prisen? (en data maskin) Jeg har nemmelig ikke så mye peiling på PC-er...jeg kan bare bruke dem! Så noen som kan hjelpe? Zero Cool! Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 hvor mye penger har du a? Lenke til kommentar
Zero Cool Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 ca 7000,- Jeg hvet det er lite men du kan vell få noe... (løse komponenter) Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 hva har du tenkt til å bruke PC-en til da ? Lenke til kommentar
croWman Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Har du noen komponenter fra før?? (kabinett, cd-rom, skjerm ol.) Hvie ikke kan du jo se på duron prosessorer fra amd, billige og gode(har ikke duron selv, men flere kompiser kjører på det og de er veldig fornøyde. Hvis du kan, bruk så mye du kan på en skjerm, det er den dyreste komponeten å oppgradere... kjøp heller litt mindre ram ol. se evnt. om du kan få lånt en gammel cdrom , en liten disk(rundt 10 gig er fint, til å begynne med) av noen som har ekstra deler. Du får mye igjen for en skikkelig skjerm... bruk også 300 ,- ekstre for å få ett orntlig kabinett, de billigste kabbinettene til ca 500-600 kroner er ikke serlig mer en pappkasser med aluminiumsfolie rundt. Dette er mine kriterier, du har sikkert andre kriterier en meg, men det er bra og ha en pris og gå ut fra. Lenke til kommentar
Zero Cool Skrevet 31. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2001 Jeg skal ikke ha noe skjerm og kke noe kabinett...det har jeg fra før av! Så det jeg trenger er ett ett helt enkelt lydkort som støtter surrond... Et grafikk kort som har 32 mb video minne... 256mb ram en grei harddisk og engrei prosessor og hoved kort har jeg ikke peiling på... PS: prosessoren påvære AMD...ikke duron Zero Cool PS: Jeg skal bruke den til ett spill, internet, og lit programmering og Web-Design Lenke til kommentar
Zero Cool Skrevet 31. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2001 OBS: jeg skal ha en dvd spiller og... Men alle delene skal være nye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå