th0 Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Det er vel snart på tide å få på plass valg av spill ? om folk skal forberede seg på å dra på lan, er det greit å vite hva som skjer der. info om spillvalg bør komme MEGET raskt. det er 75 dager igjen og enda ikke noe kunngjort Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Hah.. lo litt inni meg her... 75 dager er lenge Trenger du og øve deg til ett spill for ett LAN kan du like gjerne gi opp og prøve og vinne i det spillet, ettersom noen andre garantert har spilt det mye lengre og er mye bedre Lenke til kommentar
th0 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Hah.. lo litt inni meg her... 75 dager er lenge Trenger du og øve deg til ett spill for ett LAN kan du like gjerne gi opp og prøve og vinne i det spillet, ettersom noen andre garantert har spilt det mye lengre og er mye bedre 9104562[/snapback] ikke snakk om å øve. det er snakk om å planlegge. å vente så lenge som de har gjort med å kunngjøre hvilke spill de skal bruke er dumt. med tanke på at det er flere LAN i samme tid, men bra premier. Så lenge de ikke sier noe. velger folk noe annet Lenke til kommentar
TheAce- Skrevet 19. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2007 Helt enig! På tide at det blir lagt ut mer info om compoene nå.. spm: Hvordan skal vi gå frem om vi skal sikre oss at hele clanen får sitte samlet på lanet? Lenke til kommentar
GamlaSonn Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 Yes, få vite hva slags spill det skal være compo i, gi i det minste en pekepinn på at dere jobber med saken! Lenke til kommentar
MaxP2P Skrevet 25. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Vi jobber så fort vi kan, og compoene burde være klare i løpet av svært kort tid. When we'll know, you'll know, trust me! ^^ Vi må bare få noen detaljer på plass og slikt, so bear with us a little more Endret 25. juli 2007 av MaxP2P Lenke til kommentar
MSg Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) At alle i en clan får sitte samme blir ikke noe problem. Det vil bli enkelt å greit å ordne dette når seatingsystemet kommer opp. Nøyaktig når compoene blir lansert vet jeg ikke, men jeg regner med at det ikke er alt for lenge til. Maxim: godt å se du alt er i gang Endret 26. juli 2007 av Mathiassky Lenke til kommentar
MaxP2P Skrevet 26. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2007 Maxim: godt å se du alt er i gang hehe Takk, takk. Tenkte det var på tide at jeg faktisk sa noe nyttig her på forumet Lenke til kommentar
unogame Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Ja her var det ikke så mye som skjedde! Er det så vanskelig å sette opp hvilke spill som skal spilles? Få opp noe info! plz;) Lenke til kommentar
MaxP2P Skrevet 3. august 2007 Rapporter Del Skrevet 3. august 2007 Er det så vanskelig å sette opp hvilke spill som skal spilles? 9197424[/snapback] Vel, penger (eller hardware) som dere får i premier popper ikke akkurat opp på et magisk vis hos oss her. Avtaler må bli gjort, og slikt tar tid, med tanken på at det ikke er snakk om bare ett eller to spill heller, så tar det gjerne litt lenger tid. Vi jobber på spreng her, men det er mange ting som må bli gjort, og ting går derfor litt saktere framover enn det alle skulle ønske. Det positive er at det går framover! Så jeg regner med at det ikke er så fryktelig lenge til alt blir publisert når det kommer til compoene. Lenke til kommentar
GamlaSonn Skrevet 4. august 2007 Rapporter Del Skrevet 4. august 2007 Er det så vanskelig å sette opp hvilke spill som skal spilles? 9197424[/snapback] Vel, penger (eller hardware) som dere får i premier popper ikke akkurat opp på et magisk vis hos oss her. Avtaler må bli gjort, og slikt tar tid, med tanken på at det ikke er snakk om bare ett eller to spill heller, så tar det gjerne litt lenger tid. Vi jobber på spreng her, men det er mange ting som må bli gjort, og ting går derfor litt saktere framover enn det alle skulle ønske. Det positive er at det går framover! Så jeg regner med at det ikke er så fryktelig lenge til alt blir publisert når det kommer til compoene. 9200373[/snapback] Hehe, høres bra ut stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg