Mr. Bojangles Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hei Er det mulig å ta ut bakvinduene på 3-dørs Golf på en enkel måte? Skal sote dem. Lurer også på hvilken film jeg bør bruke. Har prøvd Biltema sin, den ungerte helt greit - men den ble veldig lett stripete og full av riper. Gjerne en som kan tilpasses med varmepistol. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Noen vinduer går det an å ta av selve låsen og vippe de helt ut.. Er ikke sikkert det går på din da men... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Tror de er limt faktisk. :/ Noen sjanse for å få bra resultat da, når jeg ikke kan ta ut rutene? Hvor kan jeg kjøpe film av litt høyere kvalitet enn Biltema o.l.? Som kan tilpasses med hårføner/varmepistol? Endret 19. juli 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Max Power skreiv om Solfilmeksperten i Oslo eller noe for en tid tilbake, du kan jo se om du finner noe på the internets. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå