Jotun Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) mener du at du har den på skolen, at du aldri tar den med hjem? eller feiltolker jeg nå ? jeg tror jeg gjør det, men må vite!! hva er fordelene med 17" da? blir ting billigere pga strls eller??^^ 9108715[/snapback] Den er med tur retur varje dag selvsagt Fordelen med 17" er jo ja, at det er 17" skjerm på den! Nå hadde eg programmering på skolen i fjor, og det var konge med plass til litt vinduer på skjermen da! Endret 20. juli 2007 av Jotun Lenke til kommentar
superku1 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 multicom sin vs Dell sin hvilke er best til : skole og lett spilling.? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Dell'en har (litt) bedre skjermkort, ellers er de likeverdige. Hvem som er best på pris klarer du sikkert å finne ut selv, om du setter opp samme konfig (husk bla. at multicom sin har WSXGA+ (1680x1050)-skjerm som standard. og btw, det heter 9-cells batteri, dette har ingen sammenheng med batterispenningen (som er mye høyere enn 9 volt på laptop'er, vanligvis i området 14-18 volt) Lenke til kommentar
superku1 Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 hehe jeg bare skriver jeg ok 9-CELLERS ikke volt, dette klarer du ku! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå