Gå til innhold

z962(2gig) vs DELL 1520(9volts) se siste post


Anbefalte innlegg

Jeg har sett på denne her Dell Vostro

 

Jeg syns den ser heeeelt perfekt ut. jeg har modda litt på den, tatt 2.2ghz prosessoren og 9volts batteri, og jeg har tatt vekk service avtalen til den dårligste. da kom den på flotte ---- 8,995.00 kr ------ som jeg syns er SKIKKELIG bra for en pc med de speccsa...8600, 2gig, 160hd

 

Jeg lurte på hva dere syns?

 

Skal brukes først og fremst til skole, men også til spilling(WoW...CSS...LOTRO, ingeting trenger å kjøre ultra high, bare kunne kjøre det på medium uten lagg), jeg syns den så veldig god ut i forhold til pris, så jeg lurte på om det er noe dårlig med den som jeg ikke legger merke til ^^.

 

Hilsen Kua :)

 

ps: har dere andre forslag eller modifikasjoner av dell pc'r or whatever, post link!

Endret av superku1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

husk at prisen er uten moms og frakt. med moms kommer den på litt over 11.000, og så må du legge på frakten (er ikke helt sikker på hva den blir, muligens ett sted rundt 500-700 kroner).

 

Jeg ville kjøpt med den beste skjermen (1680x1050), og den billigste prosessoren (til ditt bruk er det ikke vits å bruke 1000 kroner ekstra på å gå opp fra 2 Ghz til 2,2. Du vil ikke merke forskjellen, bare bli fattigere).

 

Edit - jeg ville også vurdert å gå for Vista Ultimate (evt. Home Premium. Dersom du ringer inn bestillingen bør det være mulig å få maskinen med Home Premium selv om dette ikke er ett valg på nettsiden).

Endret av ventle
Lenke til kommentar
Husk MOMS! Den prisen der må være ex.mva.

9104503[/snapback]

 

 

lolz jeg så bare "Inkl". miljøgebyr.ikke "Eks". mva og frakt . DAMN BASTERDS!! prøver å lure en stakars tulling som meg :(

 

 

Uff dette ødelag fullstendig, time to re-configure ^^

 

takk gud for at du så det, hadde sikkert sett det til slutt, men man vet aldri!

Lenke til kommentar
eller denne :) ser god ut...og minne er på tilbud...2gig for prisen av 1 ^^ tror jeg... og den har et greit grafikk kort, og god nok plass, men den er tung, er den FOR tung for skole?

9104775[/snapback]

Av min erfaring er 17 tommer for mye for skolen. Hold deg til 15 tommer eller mindre. Ellers et fint oppsett der. Den 1,5ghz CPU som du visste der har lav hastighet men er forsatt en solid god CPU med den nyeste teknologien på CPU fronten. Du blir ikke skuffet!

Endret av AMDXP
Lenke til kommentar

ok nå ser det ut som jeg har bestemt meg for denne det eneste jeg har endra er batteriet...til 9-volts ting^^

 

 

si hva dere syntes ..

 

-litt spilling, trenger ikke full grafikk noe sted.

-skole(vekt,batteri,programmer...)

 

 

den er 1000,- billigere enn vanlig!! dette er jo 1/10 av prisen :p eller noe sånt, ikke få meg til å regne prosent/brøk :p

Endret av superku1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
husk at prisen er uten moms og frakt. med moms kommer den på litt over 11.000, og så må du legge på frakten (er ikke helt sikker på hva den blir, muligens ett sted rundt 500-700 kroner).

..

9104526[/snapback]

 

Uten frakt? Jeg mener at det er tilbud på gratis frakt frem til den 25.07, men det ser ut som dell har glemt å fått med dette når du trykker deg videre for da står pris uten mva og frakt.

Så gratis frakt skal det være frem til den 25 :)

Lenke til kommentar
Er det noen knapp på Dell sin hjemmeside som man kan trykke på for å få opp MVA og frakt?^^

9104651[/snapback]

 

Dersom du konfigurer ferdig maskinen og trykker legg til handlekurv får du opp pris inkludert moms og frakt. Såvidt jeg kan se er det for øyeblikket gratis frakt på dissse.

 

edit: les innlegget til milleniam

Endret av nogen
Lenke til kommentar

Av min erfaring er 17 tommer for mye for skolen. Hold deg til 15 tommer eller mindre.

9105178[/snapback]

 

 

 

Min erfaring sier noe helt annet! Har hatt med min Inspiron på skolen i godt over et halvt år, og kommer ikke til å legge den hjemme! Har ikke merket noe til det i det hele tatt! Den er ikke veldig tjukk, den er heller ikke så sinnsykt tung, den er bare så sinnsykt konge å jobbe på skolen med!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...