Delvis Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Har noen sett både denne og Flags of our fathers? Har bare sett sistnevnte, og det jeg lurer på om ..Iwo Jima er like dårlig. Det jeg ikke likte med Flags of our father, va den oppstykkingen hele tiden. At man gikk fram og tilbake mellom handlingen og de greiene senere. Er den andre også slik? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 så dem omtrent samtidig og husker dem ikke så godt fra hvernadre for de var ganske like, om de hoppet like mye i handlinga veit jeg ikke, men tror ikke du vil like den ene om du ikke liker den andre... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Letters From Iwo Jima hopper også fram og tilbake i tid, men ikke i like stor grad som Flag of our Fathers. Se den og bedøm selv Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Selv mener jeg Letters from Iwo Jima er mye bedre enn Flags of our Fathers, men man bør se Flags of our Fathers først. (etter min mening hvertfall). Lenke til kommentar
starks Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 den er akkurat like kjedelig! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Iwo Jima er mye mer lineær enn Flags, men det er noen tilbakeblikk, ikke mer enn i de fleste filmer. Lenke til kommentar
tretoen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Letters from Iwo Jima = Beste film lagt! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg har begge og synes Letters From Iwo Jima er bedre. Den jeg ikke likte med Flags OF Our Fathers var at filmen handlet mer om hvordan de soldatene hadde det etterpå enn om selve historien bak Iwo Jima. Letters From Iwo Jima handler om hendelsesforløpet på øya og presset på japanerne. Men det som er litt morsomt er at man ser igjen de samme hendelsene i LFIJ fra FOOF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå