Gå til innhold

Animert Avatar hvem er for??


Anbefalte innlegg

 

Dette mener jeg at moderatorene ikke skal bestemme selv men at den avgjørelsen skal tas høyere opp.

 

Hvordan tror du egentlig dette forumet styres? Vi kjører et demokrati internt som også strekker seg eksternt. Vi henter inn hva nettop DERE ønsker også diskuterer vi dette felles mellom alle som har med forumet å gjøre. Kan ikke forstå hvilke "høyere" person enn evt. Amund du snakker om. Alle moderatorene er likestilt og vi har ingen sjefer (igjen. utenom evt. Amund).

 

Ikke kom her å si vi ikke hører på dere. Vi prøver så godt vi kan å lage et forum som er for ALLE. og jeg kan ikke tenke meg seriøsiteten på dette forumet stiger for hver animert avatar som vises på sidene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir dere virkelig så distraherte av en blinkende 50x50 ? Vel, det blir iallfall ikke jeg, kanskje enkelte sliter med å konsentrere seg slik at de lar slike ting forstyrre.

 

faktisk, ja, jeg brukte av en eller annen grunn bortimot dobbelt så lang tid på å lese posten din som jeg vanligvis bruker! :evil:

 

du er i ett lyskryss hvor du har rødt lys, det driter du i og kjører i vei, for det gjør jo ikke _deg_ noe at det blir et kaos for de andre... :roll:

Lenke til kommentar

Arg, har ikke denne saken blitt diskutert ferdig snart? Reglene er satt av moderatorene (og Amund), og de som har problemer med å følge reglene kan bare gå et annet sted, eventuelt opprette sitt eget jalla-forum der flashy animasjoner, STORE bilder og rå-sterke farger står i sentrum. Blås fra dere der! Resten av oss er interessert i innholdet av forumet (ja, noen er opptatt av det også!) og vil helst slippe disse forstyrrende elementene. Avatarer som følger reglene er greitt (og festelig), men mer enn det blir bare vas. Og man må ha regler brukerne skal følge. De (vi) har gang på gang bevist at vi ikke er tilliten verdig!

 

PS. Å slå seg litt løs i Søppel er dog nødvendig til tider :wink:

Lenke til kommentar
Arg, har ikke denne saken blitt diskutert ferdig snart? Reglene er satt av moderatorene (og Amund), og de som har problemer med å følge reglene kan bare gå et annet sted, eventuelt opprette sitt eget jalla-forum der flashy animasjoner, STORE bilder og rå-sterke farger står i sentrum. Blås fra dere der! Resten av oss er interessert i innholdet av forumet (ja, noen er opptatt av det også!) og vil helst slippe disse forstyrrende elementene. Avatarer som følger reglene er greitt (og festelig), men mer enn det blir bare vas. Og man må ha regler brukerne skal følge. De (vi) har gang på gang bevist at vi ikke er tilliten verdig!

 

PS. Å slå seg litt løs i Søppel er dog nødvendig til tider :wink:

 

Synes du er god posjon kjekk og usympatisk meste parten av det du sier har ingenting med denne diskusjonen å gjøre,så lev med det.

Lenke til kommentar
Arg, har ikke denne saken blitt diskutert ferdig snart? Reglene er satt av moderatorene (og Amund), og de som har problemer med å følge reglene kan bare gå et annet sted, eventuelt opprette sitt eget jalla-forum der flashy animasjoner, STORE bilder og rå-sterke farger står i sentrum. Blås fra dere der! Resten av oss er interessert i innholdet av forumet (ja, noen er opptatt av det også!) og vil helst slippe disse forstyrrende elementene. Avatarer som følger reglene er greitt (og festelig), men mer enn det blir bare vas. Og man må ha regler brukerne skal følge. De (vi) har gang på gang bevist at vi ikke er tilliten verdig!

 

PS. Å slå seg litt løs i Søppel er dog nødvendig til tider :wink:

 

Synes du er god posjon kjekk og usympatisk meste parten av det du sier har ingenting med denne diskusjonen å gjøre,så lev med det.

 

Fatta faktisk lite og ingenting av det du sa der. En forklaring (bruk komma (,) denne gangen!) hadde blitt satt pris på :)

 

Mente du det jeg sa ikke hadde noe med denne diskusjonen å gjøre? *lese gjennom posten min en gang til* Er trøtt, men for meg ser det nå relevant nok ut... :roll:

Lenke til kommentar

Synes du er god posjon kjekk og usympatisk meste parten av det du sier har ingenting med denne diskusjonen å gjøre,så lev med det.

 

Jeg vil nevne retningslinje pkt. 8: Respekter dine moderatorer

 

Jeg vil tolke dette i om jeg som moderator mener du/flere har en avatar el. som ikke passer inn / strider mot hva vi prøver å bygge opp - ser jeg det som min rett å rydde opp i "problemet". Du/dere som brukere skal respektere min avgjørelse, noe som dere også må akseptere for å kunne bruke dette forumet.

Lenke til kommentar

Denne diskusjonen går ene å alene på om vi burde få lov til å bruke animert avatar ingenting annet,og når jeg som bruker får email som er svært usympatisk så er det vel også din jobb å påse at det ikke skjer.

Da vil jeg si at dere ikke gjør en god nok jobb.Det burde vel være greit og forstå ikke sant. :wink:

Lenke til kommentar
Denne diskusjonen går ene å alene på om vi burde få lov til å bruke animert avatar ingenting annet..

 

Forstår selvsagt at ikke alle er like fornøyd med et forbud mot animerte avatarer, men man må også ta hensyn til de som ikke synes noe særlig om disse animasjonene.

 

De viktigste årsakene til at vi har begrensninger på avatarene er at de er forstyrrende, og at det i seg selv ikke har noe med diskusjoner å gjøre.

 

Vi vet jo alle hvor irriterende det er med blinkende reklamebannere, og i slike tilfeller er ikke leserne sene med å si sin mening. Derfor er jeg lettere overrasket over at flere lesere her på forumet faktisk ønsker seg animerte avatarer.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Det er jo flere av smileys'ene som blinker også. Om animerte avatars burde bli forbudt, synest jeg det er rimelig at animerte smiley's også blir endret eller fjernet.

 

Dette er jeg faktisk enig i, animerte smileys er kan også med fordel fjernes, det er liten tvil om at animerte ting forstyrrer lesinga, enten må man blokkere ut alt som er animert, oog ikke få det med seg, eller man kan se på det, men når man ser på animerte ting tar det lengre tid enn å se på statiske ting.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...