KnutArildS Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 hei! lurer på om det er mulig å skifte ut skjermkort i denne pcn? (hp dv6525) i såfall, hvor får man kjøpt? har sett litt rundt men ikke funnet noe ennå Lenke til kommentar
KnutArildS Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 allright:) takk for svar! Lenke til kommentar
KnutArildS Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 bump. fått svar fra hp for en stund siden at det faktisk er mulig å bytte skjermkort i den, men det det vil bli gjort av en autorisert reperatør. så er spørsmålet; hvor får jeg kjøpt et nytt? eller blir det beste å sende den inn til hp for å få dem til å sette inn et nytt et? hvor mye det koster å få gjort noe sånt er ikke så nøye, har en hp6525 som jeg er strålende fornøyd med, utenom skjermkortet:p Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) mulig å bytte på noen pc'er, men har liten erfaring rundt det hvilket skjermkort er det fra før foresten? Endret 4. august 2007 av AndyF Lenke til kommentar
KnutArildS Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 mulig å bytte på noen pc'er, men har liten erfaring rundt det hvilket skjermkort er det fra før foresten? 9207695[/snapback] Intel® Graphics Media Accelerator X3100 Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 det er intigrert og da er det ikke mulig å bytte tror jeg Lenke til kommentar
KnutArildS Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 det er intigrert og da er det ikke mulig å bytte tror jeg 9212970[/snapback] som jeg sa tidligere, det er mulig. fått det bekreftet fra hp. så hvor får jeg tak i? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 det er intigrert og da er det ikke mulig å bytte tror jeg 9212970[/snapback] som jeg sa tidligere, det er mulig. fått det bekreftet fra hp. så hvor får jeg tak i? 9214872[/snapback] han hp duden må være merkelig. du får tak i overalt, men du kan ikke bytte ut uten å bytte hele hovedkortet i og med at det er et integrert kort! og lykke til uansett med å modde et det må få kjøling ha litt flow osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå