Barry White Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hei! når jeg starter windows kommer alltid de samme ikonene opp som gjør det en evighet til å loade...og de finnes ikke på "oppstart" folderen heller...hvordan gjør jeg sånn at de ikke loader ved oppstart? Lenke til kommentar
dakri Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Kjør "regedit" og bla deg frem til dette i registeret: HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindowsCurrentVersionRun Her finner du nok noen linjer du kan slette for at ikke tray programmene skal lastes ved oppstart. Gjøres på eget ansvar! -dakri- Lenke til kommentar
bkak Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Du kan også skrive msconfig, da får du muligheten til å skru de på igjen, hvis det går galt :wink: . Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Du kan også skrive msconfig, da får du muligheten til å skru de på igjen, hvis det går galt :wink: . ja det funket jo bra... tror ikke den fungerer i annet en XP. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 ja det funket jo bra... tror ikke den fungerer i annet en XP. Win2000 har ikke msconfig. XP, 98 og ME har det så vidt jeg vet. win95 er jeg usikker på. Uansett kan du laste ned dette programmet, det er en startupkontroller som fungerer på alle MS OS. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Du kan også skrive msconfig, da får du muligheten til å skru de på igjen, hvis det går galt :wink: . ja det funket jo bra... tror ikke den fungerer i annet en XP. Joda, funker i win98 og me også Lenke til kommentar
TucknDar Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 du kan laste ned xp-versjonen av msconfig og bruke den i win2k. Funker som f, det! Veit ikke hvor du finner fila, men... :google: Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 skriv msconfig32 i kjør så komme d noe opp vet du i 2k :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå