KongRudi Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 http://www.ggl.com/index.php?controller=Ne...article&id=5406 Some existing NCsoft online titles will be coming to the PlayStation 3 in addition to new IP. Those titles that do come out for the PS3 will be exclusive to the system, according to Garriott. Litt om hvorfor de gikk med Sony, og litt om endel annet. Det er ikke avgjort om PS3-spillerene som spiller Tabula Rasa vil spille ilag med PC-spillerene som spille Tabula Rasa.. :-/ Hvilket av NCsoft sine MMO kunne du tenkt deg på PS3? Guild Wars, Lineage eller kanskje City of Heros? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Kunne gjerne sett Lineage på ps3, guild wars også forsovidt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Sry at jeg spørr, men er NCSoft MMORPG spillfirma? ser jo sånn ut med lineage og sånt men har dem ikke lagd noe mer? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Er nok mye MMO's det går i ja. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Som en Veteran og en legende i City of Heroes så er det det spillet jeg håper på. Hvis jeg kan logge innpå min gamle account og fly på min Full HD skjerm så får jeg orgasme. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Og med dette så må jeg helt klart ha meg en PS3 når spill begynner å komme fra NCsoft. Synd det ikke kommer til å skje noe før om et år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå