Gå til innhold

Amobil.no: Problemer med visning i IE og Opera

Anbefalte innlegg

Har problemer med visning i Internet Explorer 7 (og Opera).

Det gjelder rammen til høyre som inneholder 'Forumvalg' og 'Forumkategorier'. Denne rammen dekker høyre side av midten i skjermbildet. Opptrer spesielt når jeg er logget inn. På sidene 'Mine innlegg' og når jeg leser PM blir det helt på trynet. I førstnevnte kan jeg ikke lese mer enn halvparten av kolonnen 'Siste innlegg'. I PM dekkes knappen til å svare på melding.

Det samme problemer er det på mange av VGs sider, spesielt førstesiden der tekst i en kolonne dekkes av kolonnen til høyre.

Er det noe jeg kan gjøre (eller dere kan gjøre) for å bedre på dette?

Er inne på Amobil flere ganger daglig, så dette er et stort irritasjonsmoment, dag etter dag, uke etter uke, måned etter måned...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser same problem i Opera med Mine innlegg, men ikkje i PM-modulen. Har du vurdert å prøve eit anna forumskin? Du vel dette heilt nederst til venstre.

9103966[/snapback]

Det der var ukjent for meg. Har nå endret skin til 'Diskusjon.no', og har testet at det virker.

For å si som Kåre Willoch sa i sine velmaktsdager: Nu går alt så meget bedre.

Tusen takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar
Heisann

Vi er klar over problemet, som dessverre grunner i at vi har en litt for trang midtkolonne. På sikt vil vi gå over til et forum som bruker hele bredden til siden, og det burde løse alle slike problemer.

9106931[/snapback]

Flott! Fram til det, skunne kanskje denne innstillingsmuligheten vært bedre opplyst om og merket.

Som meget ivrig bruker av Amobil - nettstedet som aldri tar fri - og forumet har dette irritert meg, som dere skjønner :)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...