Gå til innhold

Islam, rasisme og diskriminering.


Anbefalte innlegg

Vel, her lyver du litt igjen. Hvis det da ikke er slik at du er uvitende om hva islam er, og tror blindt på propagenda fra islamsk råd.

 

Det fins nok et slags "vennskap" mellom muslimer i islam. Men vennskap med folk utenfor islam er ikke tillatt, Det blir i beste fall et slags skinn-vennskap, slik muhammed hadde med folk i Mecca.

 

Men det fins ingen kjærlighet i islam . Muslimer vet ikke engang hva kjærlighet er for noe.

Forøvrig så kalles islams gud for allah.

Og jeg vil sette pris på om du kunne bruke gudens rette navn som er allah, Og ikke prøve å gi inntrykk av at islams gud, og den kristne Gud er den samme.

For det er ikke tifelle, og derfor blir det løgn å påstå noe slikt.

Hyggelig når folk med blind tro anklager folk med blind tro for å ha blind tro.

 

Tror du på det du skriver selv eller er du også full av løgn, som du anklager din motdebattant for å være?

 

Det finnes ingen kjærlighet i Islam?

 

Hva, hæ, ehh, huh?

 

Uansett... la meg fortelle deg et fakta:

 

Islams Gud og Kristendommens Gud er den samme.

 

Og det beste med ham er at han ikke eksisterer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er langt ifra det min relgion oppforder folk til å gjøre noe, Koranen og jeg som er sunni-muslim tar laangt avstand fra slike handlinger. Slike handlinger er helt syke og kvalme og burde straffes og stoppes.

Iran er et islamske republikk som styres av shia-muslimer ikke sunni som er den dominerende relgionen innenfor islam, også i Iran finnes det relgioner som bahá'í, zoroastrisme, og zoroastrisme er en reformering og videreutvikling av gammel iransk religion "min mening" er at Iran har blandet alt dette sånn at det har blitt en ekkel salat bare.

 

 

Jeg forstår godt at du også tar avstand fra slikt. Men shia og sunni er det samme i det store bildet. Det er to forskjellige retninger i islam, men det er fremdeles islam.

Og alle muslimer, samt alle som støtter islam, støtter også slike ting som dette, bare ved å være muslimer, eller ved å støtte islam.

 

For det er ikke mulig å støtte en del av islam uten å støtte hele islam. Like lite som det er mulig å støtte en del av nazismen uten å støtte hele nazismen.

 

Det hjelper heller ikke å skylde på andre religioner. Den offisielle og statlige religionen i Iran er islam, ogiran er styrt etter islams lov.

 

Så du burde kanskje begynne å tenke litt på dette. For som muslim så støtter du slikt, bare ved å være muslim. Selv om det kanskje er mot din vilje.

Lenke til kommentar
Balthazar nå viser du frem akkurat hvor lite du vet.

 

Gud er ikke eksklusivt for kristendommen. Allah er en gud. Derfor kalles han Gud. Kristendommens gud heter vel faktisk 'Gud Fader'.

 

En gud eller guddom er et overnaturlig vesen eller en åndskraft som ifølge religiøse og mytologiske fortellinger og forestillinger har en spesiell makt over eller betydning for verden, naturen og menneskene, og som blir tilbedt og betraktet som hellig.

 

Det er nok mulig du mener jeg vet lite, men jeg vet nå en del mer enn deg om dette uansett.

For allah er ingen gud, men en avgud. Nemlig den samme avguden som araberne tilba før muhammed ble født.

Muhammed valgte ut allah forsdi allah var favorittguden til muhammeds stamme.

 

 

"Allah is found . . . in Arabic inscriptions prior to Islam" (Encyclopedia Britannica, I:643).

 

"The Arabs, before the time of Mohammed, accepted and worshipped, after a fashion, a supreme god called Allah" (Encyclopedia off Islam, I:302, Leiden: E.J. Brill, 1913, Houtsma).

 

"Allah was known to the pre-Islamic . . . Arabs; he was one of the Meccan deities" (Encyclopedia off Islam, I:406, ed. Gibb).

 

http://www.biblebelievers.org.au/islam.htm

 

Rent fysisk er allah en avgud, men det står riktignok et åndelig vesen bak og trekker i trådene. Det er ikke noen gud, men Satan selv. Forøvrig samme åndelige vesen som jødene også tilber, men på sin egen måte.

Satan blir riktignok blir kalt "denne verdens gud" men han er likevel ingen gud.

Lenke til kommentar
Vel, her lyver du litt igjen. Hvis det da ikke er slik at du er uvitende om hva islam er, og tror blindt på propagenda fra islamsk råd.

 

Det fins nok et slags "vennskap" mellom muslimer i islam. Men vennskap med folk utenfor islam er ikke tillatt, Det blir i beste fall et slags skinn-vennskap, slik muhammed hadde med folk i Mecca.

 

Men det fins ingen kjærlighet i islam . Muslimer vet ikke engang hva kjærlighet er for noe.

Forøvrig så kalles islams gud for allah.

Og jeg vil sette pris på om du kunne bruke gudens rette navn som er allah, Og ikke prøve å gi inntrykk av at islams gud, og den kristne Gud er den samme.

For det er ikke tifelle, og derfor blir det løgn å påstå noe slikt.

Hyggelig når folk med blind tro anklager folk med blind tro for å ha blind tro.

 

Tror du på det du skriver selv eller er du også full av løgn, som du anklager din motdebattant for å være?

 

Det finnes ingen kjærlighet i Islam?

 

Hva, hæ, ehh, huh?

 

Uansett... la meg fortelle deg et fakta:

 

Islams Gud og Kristendommens Gud er den samme.

 

Og det beste med ham er at han ikke eksisterer.

 

 

Blind tro betyr en tro uten kunnskap, eller vilje og evne til å¨tenke selv.

Og det passer ikke på meg, men bla. på alle som tror på løgnagtige myndigheter, og bla. propaganda fra islamsk råd, uten selv å stille et eneste spørsmål.

Så jeg har ikke noen "blind tro" Men tror fordi jeg har kunnskap.

 

islams "gud" og den kristne Gud er ikke den samme. Det fine bare en Gud, og det er krisrtendommens Gud.

 

islams ledere vet godt hvem allah er, men de lyver bevisst for å bla. sikre kontrollen over muslimene, og dermed sin egen makt.

 

Jeg tror de fleste muslimer ville forlatt islam ganske fort om de visste hvem allah egentlig er. allah er den samme avguden som araberne dyrket før muhammed ble født, den eneste forskjellen er at nå er han alene, siden muhammed kaserte de andre avgudene.

 

http://www.biblebelievers.org.au/moongod.htm

Lenke til kommentar
Rent fysisk er allah en avgud, men det står riktignok et åndelig vesen bak og trekker i trådene. Det er ikke noen gud, men Satan selv. Forøvrig samme åndelige vesen som jødene også tilber, men på sin egen måte.

Satan blir riktignok blir kalt "denne verdens gud" men han er likevel ingen gud.

Rent fysisk er den kristne avguden en djevel som lokker dumme mennesker til seg. Alle som sier de er kristne, er styrt av denne onde kraft til å ødelegge for seg selv og andre, slik du selv gjør Baltazar.

 

Den kristne avgud har vist seg å være en falsk kopi av tidligere Egyptiske guder.

Lenke til kommentar
Vel, her lyver du litt igjen. Hvis det da ikke er slik at du er uvitende om hva islam er, og tror blindt på propagenda fra islamsk råd.

Vet godt hva min relgion er, og står for, er nok du som er uvitende og tror på alt media mater deg med ;)

Det fins nok et slags "vennskap" mellom muslimer i islam. Men vennskap med folk utenfor islam er ikke tillatt,

Kan du vise meg hvor i Koranen dette står?

Men det fins ingen kjærlighet i islam . Muslimer vet ikke engang hva kjærlighet er for noe.

Forøvrig så kalles islams gud for allah.

Og jeg vil sette pris på om du kunne bruke gudens rette navn som er allah, Og ikke prøve å gi inntrykk av at islams gud, og den kristne Gud er den samme.

Ingen kjærlighet? så kjærlighet til foreldre, sønn, datter, venner, kone, mann osv, finnes ikke?

Haha du er virkelig en rar skrue du Ballezar, tom dyr har kjærlighet for hverandre, men ikke vi muslimer?

Allah betyr Gud, eller «den ene sanne Gud» på arabisk. Du får sende inn en klage til wikipedia,

http://no.wikipedia.org/wiki/Allah

Rent fysisk er allah en avgud, men det står riktignok et åndelig vesen bak og trekker i trådene. Det er ikke noen gud, men Satan selv.

Javel så du mener muslimer egentlig er satanister da?

Hvorfor er muslimer da så strenge på alkohol, gambling, sex før ekteskap, dekke seg til, baksnakking osv er ikke dette Satan oppfordrer folk til å gjøre? :hmm:

islams ledere vet godt hvem allah er, men de lyver bevisst for å bla. sikre kontrollen over muslimene, og dermed sin egen makt.Jeg tror de fleste muslimer ville forlatt islam ganske fort om de visste hvem allah egentlig er.

Visst imamer vet hvem Allah er, hvorfor forlater ikke de islam da?

Men tror fordi jeg har kunnskap. islams "gud" og den kristne Gud er ikke den samme. Det fine bare en Gud, og det er krisrtendommens Gud.

Bibelen er en samling av kanoniske skrifter innen jødisk og kristen religion, Bibelen ble ikke skrevet som et samlet bokverk, men består av 66-73 (avhengig av trosretning) ulike små bøker (skrifter) som er inndelt i to distinkte deler; Det gamle testamente og Det nye testamente. Samlet utgjør disse Bibelens kanon. I Den katolske kirke og Den ortodokse kirke består Det gamle testamente av 46 bøker; 39 som tilsvarer den jødiske kanon og de syv deuterokanoniske bøker. I protestantiske kirker består det av 39 bøker, tilsvarende den jødiske kanon. Det nye testamente er den andre delen av bibelen og består av 27 greske skrifter forfattet av de eldste kristne.

Bibelen er skrevet av mennesker som har samlet informasjon. Koranen består av 114 suraer og en forfatter, Gud :)

Visst vi hadde kastet alle bibeler og skrifter og Koranen i havet, og bedt folk skrive Koranen og Bibelen på nytt, så hadde vi fått en helt lik Koran, men mange 1000 forskjellige bibeler,.Er nok fordi muslimer oppfordres til å lære Koranen utenat.

Det er to forskjellige retninger i islam, men det er fremdeles islam.

Og alle muslimer, samt alle som støtter islam, støtter også slike ting som dette, bare ved å være muslimer, eller ved å støtte islam.

Islam har fått flere grener, som sufisme, shia, ahmedia, og sunni, De fleste iranere er i dag muslimer. 89-90 % tilhører den sjiaislamske grenen av islam, den offisielle statsreligionen.

Kristendom: protestantisk, katolsk, den ortodokse kirken, orientalsk kristendom, jehovas vitner, mormoner osv.

Så det du sier til meg da Ballezar, er at du støtter alle disse grenene under kristendom 100%?Og ALT de står for?

Jeg er sunni muslim, og jeg støtter ikke alt det shia-muslimer, sufisme og ahmedia står for, vet ikke med deg og dine kristne gren? :hmm:

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
Tvangsekteskap er jo et bra bevis på hvor mye kjærlighet det er i Islam :)

Nei, det er det ikke. Akkurat som tvangsekteskap i Kristendommen, Buddhismen, Hinduismen, etc, etc, ikke er bevis på at kjærlighet ikke finnes i de religionene.

 

Blind tro betyr en tro uten kunnskap, eller vilje og evne til å¨tenke selv.

Og det passer ikke på meg, men bla. på alle som tror på løgnagtige myndigheter, og bla. propaganda fra islamsk råd, uten selv å stille et eneste spørsmål.

Så jeg har ikke noen "blind tro" Men tror fordi jeg har kunnskap.

 

islams "gud" og den kristne Gud er ikke den samme. Det fine bare en Gud, og det er krisrtendommens Gud.

 

islams ledere vet godt hvem allah er, men de lyver bevisst for å bla. sikre kontrollen over muslimene, og dermed sin egen makt.

 

Jeg tror de fleste muslimer ville forlatt islam ganske fort om de visste hvem allah egentlig er. allah er den samme avguden som araberne dyrket før muhammed ble født, den eneste forskjellen er at nå er han alene, siden muhammed kaserte de andre avgudene.

 

http://www.biblebelievers.org.au/moongod.htm

Blind tro passer til folk som linker til en side som heter "biblebelievers" og tar det som autorativ sannhet.

 

Og at det er en evolusjon i bruken av ordet Allah beviser absolutt ingenting. Nå skal det påpekes måneguden du identifiserer Allah som er ikke Allah, men Hubal. Månegudstullet er bare kristen propaganda basert på løgner og motbeviste gamle arkeologiske teorier.

Allah er et ord som enkelt og greit betyr Guden. Det var i pre-islamsk tid brukt om skaperguden, som hadde skapt de andre gudene. At ordet brukes videre om "Den ene Gud" er ikke uventet, siden det betyr den ene gud.

 

Utvikling av begrepet Allah er ikke forskjellig fra utvikling av det jødiske gudsbegrep, som man kan lese i Bibelen. Før Abrahams tid er det klart fra teksten at Elohim, eller El, er én av et pantheon av guder. Han er skaperguden, og den mektigste, men han er likevel bare én. Først senere får man konseptet at Elohim er den eneste gud, og alle andre er avguder/demoner.

 

Ordene Elohim og Allah virker som de er beslektet også.

 

Og Allah brukes av både Kristne og Jøder på Arabisk. Fordi det er det Arabiske ordet for Gud. Så enkelt er det.

 

Men nei da. Det er vel mer behagelig å fortsette i blind tro, spise opp propaganda, og tro du vet noe. Eller?

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar

Synes debatten blir rimelig fucked up med alt tullet til Baltazar.

 

"Hvorfor kaller du din gud for gud når det er min gud som er gud? Din gud er bare satan og avgud, min gud er mye bedre enn din"

 

Jævla religiøs sutring. Får lyst til å brenne kirker når jeg hører slikt.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Det er nok mulig du mener jeg vet lite, men jeg vet nå en del mer enn deg om dette uansett.

For allah er ingen gud, men en avgud. Nemlig den samme avguden som araberne tilba før muhammed ble født.

Muhammed valgte ut allah forsdi allah var favorittguden til muhammeds stamme.

 

 

"Allah is found . . . in Arabic inscriptions prior to Islam" (Encyclopedia Britannica, I:643).

 

"The Arabs, before the time of Mohammed, accepted and worshipped, after a fashion, a supreme god called Allah" (Encyclopedia off Islam, I:302, Leiden: E.J. Brill, 1913, Houtsma).

 

"Allah was known to the pre-Islamic . . . Arabs; he was one of the Meccan deities" (Encyclopedia off Islam, I:406, ed. Gibb).

 

http://www.biblebelievers.org.au/islam.htm

 

Rent fysisk er allah en avgud, men det står riktignok et åndelig vesen bak og trekker i trådene. Det er ikke noen gud, men Satan selv. Forøvrig samme åndelige vesen som jødene også tilber, men på sin egen måte.

Satan blir riktignok blir kalt "denne verdens gud" men han er likevel ingen gud.

 

Åh, for en klump med bullcrap.

 

Allah betyr Gud, eller «den ene sanne Gud» på arabisk.

 

Ordet forbindes hovedsakelig med islam. Det er navnet på den sanne Guden forkynt av Muhammed.

 

In Islam, the name Allah is the supreme and all-comprehensive divine name. All other divine names are believed to refer back to Allah.[5] Allah is unique, the only Deity, creator of the universe and omnipotent.[2][1] Arab Christians today, having no other word for 'God' than Allah,[6] use terms such as Allāh al-ʼAb ( الله الأب) "God the Father".

Lenke til kommentar
Det er nok mulig du mener jeg vet lite, men jeg vet nå en del mer enn deg om dette uansett.

For allah er ingen gud, men en avgud. Nemlig den samme avguden som araberne tilba før muhammed ble født.

Muhammed valgte ut allah forsdi allah var favorittguden til muhammeds stamme.

 

 

"Allah is found . . . in Arabic inscriptions prior to Islam" (Encyclopedia Britannica, I:643).

 

"The Arabs, before the time of Mohammed, accepted and worshipped, after a fashion, a supreme god called Allah" (Encyclopedia off Islam, I:302, Leiden: E.J. Brill, 1913, Houtsma).

 

"Allah was known to the pre-Islamic . . . Arabs; he was one of the Meccan deities" (Encyclopedia off Islam, I:406, ed. Gibb).

 

http://www.biblebelievers.org.au/islam.htm

 

Rent fysisk er allah en avgud, men det står riktignok et åndelig vesen bak og trekker i trådene. Det er ikke noen gud, men Satan selv. Forøvrig samme åndelige vesen som jødene også tilber, men på sin egen måte.

Satan blir riktignok blir kalt "denne verdens gud" men han er likevel ingen gud.

 

Åh, for en klump med bullcrap.

 

Allah betyr Gud, eller «den ene sanne Gud» på arabisk.

 

Ordet forbindes hovedsakelig med islam. Det er navnet på den sanne Guden forkynt av Muhammed.

 

In Islam, the name Allah is the supreme and all-comprehensive divine name. All other divine names are believed to refer back to Allah.[5] Allah is unique, the only Deity, creator of the universe and omnipotent.[2][1] Arab Christians today, having no other word for 'God' than Allah,[6] use terms such as Allāh al-ʼAb ( الله الأب) "God the Father".

 

Tja, nå må vi ikke glemme at gud ikke er noe navn på en gud.

Hverken GT, NT eller Koran er noe særlig flink til å presisere hvilken gud det henvises til.

I feks torah og Tanakh (kilden til GT) går følgende guder under produktet "gud": YHWH, Elohim, El, Shaddai and 'Elyon, Adonai and Ba'al, Ẓeba'ot.

 

At "navnet" Allah kan ha oppstått før islam er jo i grunn selvforklarende siden arabisk eksisterte før muhammed.

Selv om gud og allah er samme konsept er det kanskje ikke helt riktig å si at det er samme gud, da begge disse representerer myter og legender som omhavner flere ulike guder bla fra kanaan, egypt, og sumeria.

Men det var kanskje ikke poenget her?

 

Satan var opprinnelig i Jøde-kristne tradisjoner sett på som en del av skapelsen, der han omfattet grunnsetningen om at en kunne velge stridende mot Guds ønsker, og dermed tillot potensialet til fri vilje og tross.

http://no.wikipedia.org/wiki/Satanisme

 

Representerer Islam fri vilje og tross?

 

"Hvorfor kaller du din gud for gud når det er min gud som er gud? Din gud er bare satan og avgud, min gud er mye bedre enn din" Jævla religiøs sutring. Får lyst til å brenne kirker når jeg hører slikt.

Skal ikke klandre deg av den grunn

Lenke til kommentar
Blind tro passer til folk som linker til en side som heter "biblebelievers" og tar det som autorativ sannhet.

 

Hvilken rolle spiller det om kunnskapen er presentert på en webside som heter Biblebelievers ??

Og hvorfor mener du da i så fall at all kunnskap automatisk er feil, bare fordi siden heter Biblebelievers ??

 

Om du virkelig mener at all kunnskap automatisk er feil, bare fordi siden heter Biblebelievers. Så beviser jo det at det er du som lider av blind tro,nemlig blind tro på egne fordommer.

 

Og i tillegg lider du av et ganske rødglødende hat mot alt som har med kristendom å gjøre.

Lenke til kommentar
Blind tro passer til folk som linker til en side som heter "biblebelievers" og tar det som autorativ sannhet.

 

Hvilken rolle spiller det om kunnskapen er presentert på en webside som heter Biblebelievers ??

Og hvorfor mener du da i så fall at all kunnskap automatisk er feil, bare fordi siden heter Biblebelievers ??

 

Om du virkelig mener at all kunnskap automatisk er feil, bare fordi siden heter Biblebelievers. Så beviser jo det at det er du som lider av blind tro,nemlig blind tro på egne fordommer.

 

Og i tillegg lider du av et ganske rødglødende hat mot alt som har med kristendom å gjøre.

Det er helt sikkert ikke alt som er på Biblebelievers som er feil. Men myten om at Allah er en gammel månegud er komplett feil, og har ikke noe hold i sannheten.

 

Og jeg har ikke noe hat mot kristendommen. Ja, religioner generelt er onde, onde ting, som korrumperer mennesket vekk fra Guds lys. Men Gud forteller meg at man ikke skal hate. Så jeg tar heller glede i alle de fantastisk poetiske og skrudde historiene som man finner f.eks i Bibelen. Leser Bibelen relativt ofte. Veldig god bok.

Lenke til kommentar
Nå skal det påpekes måneguden du identifiserer Allah som er ikke Allah, men Hubal. Månegudstullet er bare kristen propaganda basert på løgner og motbeviste gamle arkeologiske teorier.

Allah er et ord som enkelt og greit betyr Guden. Det var i pre-islamsk tid brukt om skaperguden, som hadde skapt de andre gudene. At ordet brukes videre om "Den ene Gud" er ikke uventet, siden det betyr den ene gud.

 

Utvikling av begrepet Allah er ikke forskjellig fra utvikling av det jødiske gudsbegrep, som man kan lese i Bibelen. Før Abrahams tid er det klart fra teksten at Elohim, eller El, er én av et pantheon av guder. Han er skaperguden, og den mektigste, men han er likevel bare én. Først senere får man konseptet at Elohim er den eneste gud, og alle andre er avguder/demoner.

 

Ordene Elohim og Allah virker som de er beslektet også.

 

Og Allah brukes av både Kristne og Jøder på Arabisk. Fordi det er det Arabiske ordet for Gud. Så enkelt er det.

 

Men nei da. Det er vel mer behagelig å fortsette i blind tro, spise opp propaganda, og tro du vet noe. Eller?

 

Allah og hubal er den samme. At avguder på den tiden hadde flere forskjellige navn var ganske vanlig.

 

Vi kjenner jo også igjen den gamle arabiske avgudsdyrkelsen i det faktum at alle symboler og ritualer er de samme i dag som før muhammed.

 

 

Mange muslimer prøver å fornekte det faktum at allah er den gamle måneguden. Men de innrømmer likevel at ritualene og symbolene er det samme som før muhammed.

Men om islam hadde vært en annen religion i dag enn før muhammed, så ville alle hedenske symboler og ritualer blitt forkastet.

 

Jødene ble forkastet av Gud fordi de begynte med avgudsdyrkelse, og ikke ville gi slipp på hedenske ritualer og symboler. Det samme gjelder muslimer.

Lenke til kommentar
Det er helt sikkert ikke alt som er på Biblebelievers som er feil. Men myten om at Allah er en gammel månegud er komplett feil, og har ikke noe hold i sannheten.

 

Det er ikke feil. Om du tror det eller ikke blir din sak.

Men at allah er måneguden bevises også av det faktum at alle symboler og ritualer er de samme som før muhammed.

 

Skifter man til en ny religion,så blir også ritualer og symboler skiftet ut. For de vil da bli oppfattet som hedenske, i likhet med den gamle guden som de en gang tilba.

 

Men muslimene skiftet ikke ut noe av dette, og derfor er det samme religion.

Lenke til kommentar
Det er helt sikkert ikke alt som er på Biblebelievers som er feil. Men myten om at Allah er en gammel månegud er komplett feil, og har ikke noe hold i sannheten.

 

Det er ikke feil. Om du tror det eller ikke blir din sak.

Men at allah er måneguden bevises også av det faktum at alle symboler og ritualer er de samme som før muhammed.

 

Skifter man til en ny religion,så blir også ritualer og symboler skiftet ut. For de vil da bli oppfattet som hedenske, i likhet med den gamle guden som de en gang tilba.

 

Men muslimene skiftet ikke ut noe av dette, og derfor er det samme religion.

Det er i grunn flere som antyder at allah er en gammel sirkushest fra babylon/sumeria.

I grunn samme geografiske sted hvor "gud" innledet en pakt med Abraham og "ledet" han til kanaan for å spre sine gener eller noe i den duren.

http://www.bible.ca/islam/islam-photos-moo...archealolgy.htm

Er vell også snakk om at Yahweh var en månegud som beordret moses til kanaan for å utrydde abrahams etterkommere kanaanitterene.

http://yahwehism.com/yah-god.html

 

Men det er vell den Kanaanittiske guden EL/Elohim som er skaperguden, var det ikke slik Niskivara?

http://en.wikipedia.org/wiki/Canaanite_religion

http://no.wikipedia.org/wiki/Kanaaneisk_mytologi

http://query.nytimes.com/mem/archive-free/...9609C94669ED7CF

http://www.yrm.org/elohim-proper-pagan.htm

http://www.newworldencyclopedia.org/entry/Canaanite_Religion

 

...Avgudsdyrkere hele gjengen :D

Endret av analkløe
Lenke til kommentar
Tvangsekteskap er jo et bra bevis på hvor mye kjærlighet det er i Islam :)

Nei, det er det ikke. Akkurat som tvangsekteskap i Kristendommen, Buddhismen, Hinduismen, etc, etc, ikke er bevis på at kjærlighet ikke finnes i de religionene.

 

Jeg har ikke hørt noe om noe tvangsekteskap innenfor kristendommen hvertfall. Hvor har dette blitt utført, og i hvilke kristne land blir det i dag praktisert tvangsekteskap? :) Hvis det du sier stemmer, er det noe jeg må ha gått glipp av :p

Lenke til kommentar
Tvangsekteskap er jo et bra bevis på hvor mye kjærlighet det er i Islam :)

Nei, det er det ikke. Akkurat som tvangsekteskap i Kristendommen, Buddhismen, Hinduismen, etc, etc, ikke er bevis på at kjærlighet ikke finnes i de religionene.

 

Jeg har ikke hørt noe om noe tvangsekteskap innenfor kristendommen hvertfall. Hvor har dette blitt utført, og i hvilke kristne land blir det i dag praktisert tvangsekteskap? :) Hvis det du sier stemmer, er det noe jeg må ha gått glipp av :p

 

Tror det var mer metaforisk han mente det... Altså at det ene ikke hadde vært noe bedre enn det andre....

 

Vet at kristne tvangs ekteskap eksisterte før, for å styrke familier osv, men tror ikke det er så utbredt som fx i muslimske land, der de av en eller annen grunn skal gifte seg med fetter/kusinen sin... så får vi se om resultatene av DEN (inn)avlen er bra i lengden :eek: Etter noen år med talibansk islam barbarisme vil jo en hel nasjon være siklende banjo spillende idioter, med så mye innavl at du kan spørre hundene etter veien... :no:

 

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...