Crusty_ Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hvilke kabinett anbefaler dere? Jeg har et drittkabinett! Jeg vil ha: - Gode muligheter for kjøling. - Helst vifter montert. - Gode og sikre festemekanismer. - Gode løsninger fremme, f.eks. USB. - Stilig. LED`s, aluminium ol. - Kult å ha på LAN. Prøver å finne selv, men det er jo en hel jungel å lete i. Vil gjerne ha en pekepinn, gjerne erfaringer Lenke til kommentar
runeah Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Kjøp et Xaser 5000 eller 6000 fra microplex eller absolutt data du Rune Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 liker chieftec. men lian li har noen bedre cases, men de er dyrere. Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 anbefaler chieftec "dragon" set er verdens beste kabinett garantert!!! Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Gode muligheter for kjøling, eh? Da sattser du på Vapochill gutten min, hvis pappan din har stor lommebok! Eller, hvis du skal ha det ORDENTLIG fet, så kjøper du Vapochill innmatten, og putter det i et plexi kabinett fra microplex eller netconnection... Og slenger på litt neonwire og kald katode lys så voila! lanets største suksess! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Xaser5000 eller 6000 er gode valg med 5 vifter som følger med, disse kan du lese om på www.overklokking.no Ellers kan du jo se på testen om Compucase som kom idag, fik 5- ikke så dårlig det. Mvh,Stian Lenke til kommentar
Crusty_ Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Ser at de kabinettene som har medfølgende vifter, har dårlige vifter. Dette gjelder iallefall Thermaltake Xaser- kabinettene. Men den har jo Hard- disk kjøler i tilegg. Noen som har erfaring med Lepont SF- 2011 kabinett? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 kjøp deg en Chieftec sølv drage i alu, de er flotte og lette Lenke til kommentar
Prodigal Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det beste og fineste er selvklart LianLi! :wink: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Gode muligheter for kjøling, eh? Da sattser du på Vapochill gutten min, hvis pappan din har stor lommebok! Eller, hvis du skal ha det ORDENTLIG fet, så kjøper du Vapochill innmatten, og putter det i et plexi kabinett fra microplex eller netconnection... Og slenger på litt neonwire og kald katode lys så voila! lanets største suksess! Og Voila, 10.000Kr "rett ut".. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 chieftec/thermaltake er jo kjipt å ha spes på lan "alle" har det men sjekk ut de nye tt kassene på www.thermaltake.com personlig venter jeg på skyhawk kabinetene på komplett mer spesifikk denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl ganske lik raidmax2 hos 3dfxcool men til halve prisen Lenke til kommentar
Crusty_ Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Noen som har erfaring med Lepont SF- 2011 kabinett? `?????????????- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 www.microplex.no lian li pc6099b 8) 8) Lenke til kommentar
ostmann_pat Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Raidmax? http://www.overklokking.no/annet/raidmax/index.html Lenke til kommentar
KBP|Thomas Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Raidmax sitt alu kabinett er konge,, kjøling,vindu,usb og katode kabinett. Lanets nest feteste,, det blei bare slått av mitt kabinett.... Du får det på microplex.no Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg syns et skikkelig modda Chieftec Tower er det beste, jeg! Eller super LianLi, men det koster da jo mer enn det dobbelte og ser ikke spesiellt mye bedre ut. Chieftec med vannkjøling og masse mekka stash er kult. Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Kjøp Lian Li pc 6099... Feteste kabinett på markedet, aluminium(sinnsykt lett), kull svart, 4 vifter inkludert, vindu på siden. Hva mer kan du spør om.. Får mitt i mårra gleder meg som en gal. ahhhhhhhhhh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå